| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare pentru lucrari la instalatii termice ce sunt cuprinse la sectiunea F "Constructii" din Codul CAEN |
| |
1 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare pentru taxa pe valoarea adaugata aferenta cumpararii unui imobil compus din cladire si teren in conditiile in care notificarea pentru taxarea operatiunii a fost depusa ulterior operatiunii de vanzare a imobilului |
| |
6 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
6 |
|
| aplicarea regimului special de taxa pe valoarea adaugata pentru bunuri second -hand achizitionate din interiorul Comunitatii si livrate in tara. |
| |
2 |
|
| aplicarea regimului special de TVA pentru bunuri second-hand achizitionate din interiorul comunitatii si livrate in tara |
| |
1 |
|
| baza impozabila stabilita suplimentar prin estimare, aferenta activitatilor generatoare de venituri desfasurate in agricultura |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
2 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
3 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
3 |
|
| colectarea TVA aferenta unor bunuri facturate in cazul bunurilor care nu sunt expediate sau transportate |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta vanzarilor cu amanuntul |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta veniturilor din cedarea de imobilizari corporale |
| |
4 |
|
| colectarea tva aferenta veniturilor neevidentiate |
| |
5 |
|
| colectarea TVA aferentă operaţiunilor pentru care nu se justifica scutirea |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferentă tranzacţiilor comerciale cu un operator intracomunitar, în condiţiile în care acesta detinea un cod valabil de identificare în scopuri de TVA, dar nu deţinea un cod valabil de identificare în scopuri de TVA |
| |
2 |
|
| colectarea TVA aferentă veniturilor din cesiune |
| |
3 |
|
| colectarea TVA aferentă veniturilor nefacturate |
| |
3 |
|
| colectarea TVA cu cota de 19 % pentru operatiuni ce au regim de taxare cu cota de 9 % sau scutit |
| |
6 |
|
| colectarea TVA din facturi de stornare si de anulare a documentelor initiale |
| |
1 |
|
| colectarea TVA la momentul emiterii facturii |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni ce nu au loc pe teritoriul Romaniei |
| |
4 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A11
LG571/03A141
LG571/03A146L1
LG571/03A147
LG571/03A155
HG44/04
OG92R/03A23L1
OG92R/03A78^1
OG92R/03A91
OG92R/03A92
OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1
OG92R/03A216 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A141
HG44/04
OG92R/03A206L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A143
OG92R/03A213L4
OG92R/03A216L3 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A279 | |
1 |
|
| colectarea TVA pentru refuzuri calitative şi cantitative şi alte stornări pentru care nu se face dovada destinaţiei ulterioare |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru veniturile neevidenţiate din asocierea în participaţiune |
| |
1 |
|
| colectarea tva si calculul impozitului pe profit aferent unor facturi in conditiile in care ulterior controlului societatea depune documente |
| |
1 |
|
| colectata aferenta prestari servicii facturate si stornate ulterior, fara a se justifica operatiunea de stornare |
| |
2 |
|
| colectata in cazul refacturarii unor servicii prestate de diversi furnizori |
| |
1 |
|
| colectata pentru sume reprezentand avansuri de la clienti |
| |
1 |
|
| colectată aferentă unor operaţiuni de export în condiţiile în care societatea a prezentat ulterior inspecţiei fiscale documente din care rezultă o altă situaţie de fapt decât cea constatată de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| conditii restrictive a excluderii din sfera de aplicare a TVA a unor operatiuni impozabile |
| |
10 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
2 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
12 |
|
| daca are drept de deducere pentru tva aferenta prestarilor de servicii, in conditiile in care din documentele anexate la dosarul cauzei rezulta ca acestea nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
32 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| daca este investită să se pronunţe dacă societatea avea obligaţia colectării acestei taxe în condiţiile în care, societatea nu a prezentat documentele prevăzute de actele normative în vigoare care să justifice scutirea de taxă pe valoarea adăugată |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reîncadrat operaţiunile de achiziţii de bunuri şi nu au acordat drept de deducere pentru TVA aferentă in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
6 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au respins la rambursare TVA aferenta unor achizitii de bunuri si servicii, in conditiile in care societatea nu justifica faptul ca achiziile respective au fost efectuate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |
6 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca aceste servicii sunt aferente operatiunlor sale taxabile prezentand documente in sustinerea cauzei, iar din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca acestea au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscalã nu au acordat societãţii contestatare dreptul de deducere a TVA aferentã achiziţiilor de stocuri de materii prime şi de mijloace fixe, pe considerentul cã acestea îmbracã forma unui transfer parţial de active neimpozabil din punct de vedere al taxei pe valoarea adaugatã, în condiţiile în care din documentele anexate la dosarul cauzei nu rezultã cã organele de inspecţie fiscalã au analizat dacã operaţiunea a fost taxatã în scopuri fiscale |
| |
5 |
|
| daca masura organelor de inspectie fiscala de a dispune in sarcina societatii colectarea TVA este legala in conditiile in care aceasta a obtinut venituri din tranzactii imobiliare pentru care nu a colectat TVA |
| |
1 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au stabilit in mod corect TVA suplimentara datorata, in conditiile in care au constatat diferente intre taxa pe valoarea adaugata stabilita de societate conform evidentei contabile, respectiv in balante contabile si in registrul jurnal, si taxa pe valoarea adaugata declarata de societate, conform deconturilor de TVA, iar societatea a procedat la corectarea decontului de taxa pe valoarea adaugata pentru perioada supusa inspectiei fiscale |
| |