| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat aceste venituri în categoria veniturilor de natură salarială în condiţiile în care raporturile dintre societate şi beneficiarii de venituri întrunesc trasăturile unor activităţi dependente |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează contributii, în condiţiile în care la stabilirea bazei de calcul a contribuţiilor, societatea nu a ţinut cont de veniturile impozabile reprezentând contravaloarea autorizaţiilor de călătorie în interes personal pe căile ferate române acordate de x salariaţilor săi, permiselor de călătorie acordate membrilor de familie ai acestora, precum şi contravaloarea serviciilor turistice interne sau externe de care au beneficiat salariaţii proprii cât şi membrii de familie ai acestora |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează contribuţii, în condiţiile în care a depus la organul fiscal declaraţii rectificative prin care a diminuat obligaţiile înregistrate iniţial, în baza unor hotărâri ale Adunării Generale a Acţionarilor prin care a fost aprobată modificarea bilanţurilor contabile |
| |
220 |
|
| |
2 |
|
| nu a declarat integral contribuţiile datorate |
| |
2 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
138 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
329 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1780 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
78 |
|
| Accesorii |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| |
11 |
|
| Datorie vamala |
| |
22 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| |
1 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
1 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
2 |
|
| conditii de nulitate ale actului administrativ fiscal |
| |
1 |
|
| consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
2 |
|
| constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
| |
2 |
|
| constatarea nulitatii actului administrativ contestat |
| |
4 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
3 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
1 |
|
| contestatie fara obiect |
| |
2 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
7 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
1 |
|
| dacă organele fiscale au emis în mod legal decizia de impunere din oficiu în condiţiile în care societatea nu şi-a îndeplinit obligaţiile declarative prevăzute de lege |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| nulitatea actelor administrativ fiscale atrasă de nerespectarea art.104 alin.(2) şi alin. (3) din OG nr.92/2003 |
| |
3 |
|
| prescriptie |
| |