| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă societatea datorează contribuţii, în condiţiile în care a depus la organul fiscal declaraţii rectificative prin care a diminuat obligaţiile înregistrate iniţial, în baza unor hotărâri ale Adunării Generale a Acţionarilor prin care a fost aprobată modificarea bilanţurilor contabile |
| |
220 |
|
| |
2 |
|
| nu a declarat integral contribuţiile datorate |
| |
2 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
138 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
329 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1780 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| |
5 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
21 |
|
| |
2346 |
|
| Procedura |
| |
18 |
|
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| |
1 |
|
| daca societatea avea dreptul sa benefieze de subventie in conditiile in care pentru suma solicitata detine documente justificative |
| |
2 |
|
| dacă sumele reprezentând contravaloarea energiei electrice subvenţionate încasate în anul următor celui pentru care au fost alocate reprezintă pentru participanţii la circuitul financiar prevăzut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevăzut în legile bugetare anuale. |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii in conditiile in care cererea de compensare a fost depusa ulterior scadentei |
| |
1 |
|
| legalitatea neaceptarii la decontare a cheltuielilor cu paza, a comisionului de administrare privind managementul investitiei aferent serviciilor de paza in conditiile in care organele de control financiar nu au analizat realitatea operatiunilor masurile nefiind intemeiate exclusiv pe faptul ca prestatorul nu a avut punct de lucru in judetul in care a fost efectuata prestarea si nu a depus declaratia de inregistrare fiscala. |
| |
1 |
|
| legalitatea neadmiterii in totalitate a cheltuielilor cu paza, supraveghere si control, managementul investitiei in conditiile in care pontajul a fost intocmit necorespunzator, iar in Nota de fundamentare a fost prevazut un post in timp ce in pontaj si statele de salarii societatea a evidentiat doua posturi |
| |
2 |
|
| legalitatea obligarii la restituirea subventiei pentru energia electrica in conditiile neanalizarii indeplinirii circuitului financiar prevazut de legea bugetara anuala |
| |
4 |
|
| modul de stabilire al subventiei pentru intretinerea cabalinelor din categoria Herghelia Nationala |
| |