| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |
115 |
|
| contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
| |
2 |
|
| C.A.S.S. din cedarea folosinţei din chirii |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat aceste venituri în categoria veniturilor de natură salarială în condiţiile în care raporturile dintre societate şi beneficiarii de venituri întrunesc trasăturile unor activităţi dependente |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează contributii, în condiţiile în care la stabilirea bazei de calcul a contribuţiilor, societatea nu a ţinut cont de veniturile impozabile reprezentând contravaloarea autorizaţiilor de călătorie în interes personal pe căile ferate române acordate de x salariaţilor săi, permiselor de călătorie acordate membrilor de familie ai acestora, precum şi contravaloarea serviciilor turistice interne sau externe de care au beneficiat salariaţii proprii cât şi membrii de familie ai acestora |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează contribuţii, în condiţiile în care a depus la organul fiscal declaraţii rectificative prin care a diminuat obligaţiile înregistrate iniţial, în baza unor hotărâri ale Adunării Generale a Acţionarilor prin care a fost aprobată modificarea bilanţurilor contabile |
| |
220 |
|
| mod de calcul |
| |
2 |
|
| nu a declarat integral contribuţiile datorate |
| |
2 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine această contribuţie în condiţiile în care baza de calcul o reprezintă veniturile care se supun impozitului pe venit şi care au făcut obiectul capitolelor anterioare din prezenta decizie |
| |
138 |
|
| |
24 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
6 |
|
| accesorii la regimul de admitere temporara cu exonerare partiala |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
3 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
6 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă majorările aferente obligaţiilor vamale stabilite de controlul ulterior sunt datorate de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actului prin care aceasta a fost individualizată |
| |
2 |
|
| dacă organele vamale aveau dreptul să verifice temeinicia încadrărilor tarifare declarate prin declaraţiile vamale de import în condiţiile în care contestatoarea nu face dovada că respectivele declaraţii vamale de import au mai fost supuse unui alt control vamal |
| |
1 |
|
| dacă organele vamale în mod legal au încheiat din oficiu regimul de perfecţionare activă, în conditiile în care societatea nu justifică prin documente legal întocmite că mărfurile introduse în ţară în regim temporar au făcut obiectul unei declaraţii pentru o noua destinaţie vamală |
| |
2 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
2 |
|
| dacă produsul importat se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
19 |
|
| dacă societatea contestatoare datorează diferenţe de taxe vamale, taxă antidumping şi pe cale de consecinţă şi taxă pe valoarea adăugată, aferente mărfurilor importate, declarate de societate ca având originea din .X., în condiţiile în care prin Raportul de misiune .X. din ..... al OLAF s-a stabilit că mărfurile erau originare din .X.. |
| |
1 |
|
| data de la care se datoreaza majorari de intariere pentru neplata la termenul de scadenta a taxelor vamale aferente unor operatiuni de admitere temporara cu exonerare partiala de la plata taxelor vamale |
| |
2 |
|
| datorie vamală (taxe vamale, TVA la regimului de admitere temporară cu exonerare parțială) |
| |
1 |
|
| dobânzi compensatorii pentru marfă necomunitară |
| |
6 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
8 |
|
| încadrare tarifară |
| |
9 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
3 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A279L1
OPANAF3741/15PT11.1L1
REG CEE 2013/92A85
REG CEE 2013/92A87
REG CEE 2013/92A89
REG CEE 2013/92A121
REG CEE 2013/92A204 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG207/15A279L1
OPANAF3741/15PT11.1la
REG CEE 2913/92A89
REG CEE 2913/92A121
REG CEE 2913/92A204 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG207/15A279L1
OPANAF3741/15PT11.1la
REG CEE 2913/92A89
REG CEE 2913/92A121
REG CEE 2913/92A204 | |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii regimului de tranzit pentru marfurile straine sustrase pe teritoriul Romaniei |
| |
1 |
|
| legalitatea si temeinicia retragerii regimului tarifar preferential acordat pentru importul de marfuri efectuat in conditiile in care urmare controlului “a posteriori” initiat de autoritatea vamala romana cu privire la originea marfurilor importate s-a stabilit ca acestea nu pot fi considerate originare din comunitate |
| |
3 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii dobânzilor compensatorii aferente mărfurilor introduse în ţară, anterior aderării Romaniei la Uniunea Europeană, în baza unor contracte de leasing, sub regim de admitere temporară finalizat ulterior aderării, în condiţiile în care marfa este de origine necomunitară |
| |
2 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
3 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |