| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă organele vamale în mod legal au încheiat din oficiu regimul de perfecţionare activă, în conditiile în care societatea nu justifică prin documente legal întocmite că mărfurile introduse în ţară în regim temporar au făcut obiectul unei declaraţii pentru o noua destinaţie vamală |
| |
2 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
2 |
|
| dacă produsul importat se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
19 |
|
| dacă societatea contestatoare datorează diferenţe de taxe vamale, taxă antidumping şi pe cale de consecinţă şi taxă pe valoarea adăugată, aferente mărfurilor importate, declarate de societate ca având originea din .X., în condiţiile în care prin Raportul de misiune .X. din ..... al OLAF s-a stabilit că mărfurile erau originare din .X.. |
| |
1 |
|
| data de la care se datoreaza majorari de intariere pentru neplata la termenul de scadenta a taxelor vamale aferente unor operatiuni de admitere temporara cu exonerare partiala de la plata taxelor vamale |
| |
2 |
|
| datorie vamală (taxe vamale, TVA la regimului de admitere temporară cu exonerare parțială) |
| |
1 |
|
| dobânzi compensatorii pentru marfă necomunitară |
| |
6 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
8 |
|
| încadrare tarifară |
| |
9 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
3 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii regimului de tranzit pentru marfurile straine sustrase pe teritoriul Romaniei |
| |
1 |
|
| legalitatea si temeinicia retragerii regimului tarifar preferential acordat pentru importul de marfuri efectuat in conditiile in care urmare controlului “a posteriori” initiat de autoritatea vamala romana cu privire la originea marfurilor importate s-a stabilit ca acestea nu pot fi considerate originare din comunitate |
| |
3 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii dobânzilor compensatorii aferente mărfurilor introduse în ţară, anterior aderării Romaniei la Uniunea Europeană, în baza unor contracte de leasing, sub regim de admitere temporară finalizat ulterior aderării, în condiţiile în care marfa este de origine necomunitară |
| |
2 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
3 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
9 |
|
| taxe antidumping |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
329 |
|
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
5 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A6
LG207/15A106
LG207/15A131
LG207/15A268
LG207/15A276
LG207/15A280
LG571/03A48
LG571/03A296^25
OPANAF3741/15PT12.1
LG95/06A257
OPCNAS617/07A8 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A65
LG571/03A66
LG571/03A90
OPANAF3741/15PT11.1la | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A48
LG571/03A134^1
LG571/03A134^2
LG571/03A145
LG571/03A146
LG571/03A140
LG571/03A156
OG92R/03A64
OG92R/03A65
OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1
LG207/15A6
LG207/15A269L1ld)
LG207/15A276L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A46
LG227/15A155L1
LG227/15A291L1
LG207/15A6
LG207/15A7
LG207/15A12
LG207/15A14
LG207/15A55
LG207/15A106
LG207/15A269
LG207/15A276L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A46
LG227/15A155L1
LG227/15A291L1
LG207/15A6
LG207/15A7
LG207/15A12
LG207/15A14
LG207/15A55
LG207/15A106
LG207/15A269
LG207/15A276L1 | |
1 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe veniturile din salarii şi contribuţiile sociale stabilite suplimentar |
| |
1 |
|
| |
26 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
| |
3 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor privind achiziţionarea mijloacelor fixe |
| |
16 |
|
| determinarea venitului net din cedarea folosintei bunurilor |
| |
2 |
|
| impozit pe venituri din salarii, contributii aferente-obligatia societatii de a declara la organele fiscale, in termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
| |
1 |
|
| impozitarea avantajelor in natura acordate salariatilor |
| |
3 |
|
| impozitarea veniturilor din activitati desfasurate in baza contractelor civile |
| |
7 |
|
| impozitarea veniturilor din premii si jocuri de noroc |
| |
4 |
|
| impozitul pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |