| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă organele vamale în mod legal au încheiat din oficiu regimul de perfecţionare activă, în conditiile în care societatea nu justifică prin documente legal întocmite că mărfurile introduse în ţară în regim temporar au făcut obiectul unei declaraţii pentru o noua destinaţie vamală |
| |
2 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
2 |
|
| dacă produsul importat se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
19 |
|
| dacă societatea contestatoare datorează diferenţe de taxe vamale, taxă antidumping şi pe cale de consecinţă şi taxă pe valoarea adăugată, aferente mărfurilor importate, declarate de societate ca având originea din .X., în condiţiile în care prin Raportul de misiune .X. din ..... al OLAF s-a stabilit că mărfurile erau originare din .X.. |
| |
1 |
|
| data de la care se datoreaza majorari de intariere pentru neplata la termenul de scadenta a taxelor vamale aferente unor operatiuni de admitere temporara cu exonerare partiala de la plata taxelor vamale |
| |
2 |
|
| datorie vamală (taxe vamale, TVA la regimului de admitere temporară cu exonerare parțială) |
| |
1 |
|
| dobânzi compensatorii pentru marfă necomunitară |
| |
6 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
8 |
|
| încadrare tarifară |
| |
9 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
3 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii regimului de tranzit pentru marfurile straine sustrase pe teritoriul Romaniei |
| |
1 |
|
| legalitatea si temeinicia retragerii regimului tarifar preferential acordat pentru importul de marfuri efectuat in conditiile in care urmare controlului “a posteriori” initiat de autoritatea vamala romana cu privire la originea marfurilor importate s-a stabilit ca acestea nu pot fi considerate originare din comunitate |
| |
3 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii dobânzilor compensatorii aferente mărfurilor introduse în ţară, anterior aderării Romaniei la Uniunea Europeană, în baza unor contracte de leasing, sub regim de admitere temporară finalizat ulterior aderării, în condiţiile în care marfa este de origine necomunitară |
| |
2 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
3 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
9 |
|
| taxe antidumping |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
329 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1780 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
9 |
|
| |
11 |
|
| Contributii sociale |
| |
1 |
|
| aferente cheltuielilor cu primele de asigurare achitate de angajator in numele angajatului |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor din activităţi independente |
| |
1 |
|
| calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
| |
1 |
|
| C.A.S.S. asupra venitului realizat de membrii unei asociatii familiale |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe veniturile din salarii si asimilate salariilor si contributii sociale aferente sumelor acordate angajatilor trimisi sa isi desfasoare activitatea in strainatate, sub denumirea de indemnizatii de delegare (diurna), in conditiile in care sumele au fost achitate pentru activitatile desfasurate in functie de numărul de zile lucrate efectiv, conform atributiilor de serviciu pentru care salariatul a fost angajat. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat aceste venituri în categoria veniturilor de natură salarială în condiţiile în care raporturile dintre societate şi beneficiarii de venituri întrunesc trasăturile unor activităţi dependente |
| |
1 |
|
| dacă sociectatea datorează în mod legal debitele cu titlu de contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților în....sub denumirea de indemnizații de detașare în condițiile în care aceste sume achitate salariaţilor se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează contribuţiile stabilite în sarcina acesteia, în condiţiile în care, în perioada verificată, nu a declarat contribuţiile datorate, iar argumentele prezentate nu sunt de natură să infirme constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților care au fost trimişi să lucreze în strainatate, in condițiile in care din instrumentarea speţei rezultă că sumele achitate salariaților detașați cu titlu de diurnă sunt venituri de natură salarială/asimilate salariilor. |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează obligațiile, în condițiile în care tichetele cadou acordate tuturor angajațiilor nu se încadrează în categoria cheltuielilor sociale |
| |