| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
3 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii regimului de tranzit pentru marfurile straine sustrase pe teritoriul Romaniei |
| |
1 |
|
| legalitatea si temeinicia retragerii regimului tarifar preferential acordat pentru importul de marfuri efectuat in conditiile in care urmare controlului “a posteriori” initiat de autoritatea vamala romana cu privire la originea marfurilor importate s-a stabilit ca acestea nu pot fi considerate originare din comunitate |
| |
3 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii dobânzilor compensatorii aferente mărfurilor introduse în ţară, anterior aderării Romaniei la Uniunea Europeană, în baza unor contracte de leasing, sub regim de admitere temporară finalizat ulterior aderării, în condiţiile în care marfa este de origine necomunitară |
| |
2 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
3 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
9 |
|
| taxe antidumping |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
4 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
3 |
|
| activitati de natura barurilor, cluburilor de noapte, discotecilor, cazinourilor si pariurilor sportive - impozitul pe profit minim |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor obtinute de societate pentru livrari facturate sub pretul pietei, relatii de afiliere |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A11
HG44/04PT41 | |
1 |
|
| calcularea, declararea si achitarea impozitului pe profit aferent trimestrului |
| |
1 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
3 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
7 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
4 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| dacã sunt deductibile la calculul profitului impozabil cheltuielile reprezentând consum combustibil, respectiv dacã societatea are drept de deducere a TVA aferentã acestor cheltuieli, în condiţiile în care societatea nu justificã pe bazã de documente din care sã rezulte cã au fost efectuate în scopul realizãrii de venituri impozabile şi sunt destinate utilizãrii în folosul operaţiunilor taxabile ale societatii |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile cu mărfurile şi achiziţiile de prestări servicii sunt deductibile la calculul impozitul pe profit |
| |
2 |
|
| dacă cheltuielile cu prestările de servicii facturate sunt deductibile la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit si dacă poate beneficia de deductibilitatea taxei pe valoare adăugată aferentă, în condiţiile în care societatea nu justifică cu documente prestarea efectivă a acestor servicii în scopul realizării de venituri impozabile, respectiv de operaţiuni taxabile |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |
1 |
|
| dacă contestatara beneficiază de deductibilitatea cheltuielilor şi implicit de dreptul de deducere a TVA, în condiţiile în care la data emiterii facturii x, furnizorul y. a fost radiat din Registrul Comerţului încetându-şi existenţa ca persoană juridică, factura fiscală nemai producând efecte juridice din punct de vedere fiscal |
| |
2 |
|
| dacă contestatara datoreazã impozit pe profit în condiţiile în care a realizat venituri din activitãţi economice care nu sunt scutite de plata impozitului pe profit, realizate peste nivelul echivalentului în lei într-un an fiscal |
| |
1 |
|
| dacă impozitul pe profit stabilit suplimentar ca urmare a neacceptării la deducere a cheltuielilor şi stabilirii veniturilor impozabile este legal datorat, în condiţiile în care deşi societatea contestă impozitul pe profit în totalitate, prin contestaţie nu prezintă motivaţii cu privire la aceste venituri şi cheltuieli |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal au fost stabilite obligaţii fiscale suplimentare în sarcina contestatoarei, la analizarea preţului de transfer aferent tranzacţiilor dintre societatea contestatoare şi persoanele afiliate organele de inspecţie fiscală folosind altă metodă de comparare decât cea prezentată de societate în dosarul preţurilor de transfer |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat venit impozabil donaţia asociatului pentru acoperirea pierderilor contabile înregistrate în anii anteriori, prin renunţare la restituirea creditului acordat societăţii, din soldul contului 455 |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit impozit pe profit suplimentar, în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente care să justifice deducerea acestor cheltuieli |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală au stabilit cheltuieli ca fiind nedeductibile fiscal la calculul impozitului pe profit în condiţiile în care documentele şi argumentele prezentate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natura să infirme constatările din raport |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală în mod legal, au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale cu doi contribuabili declaraţi inactivi prin ordin al preşedintelui ANAF |
| |
1 |
|
| dacă organele fiscale au emis în mod legal decizia de impunere din oficiu în condiţiile în care societatea nu şi-a îndeplinit obligaţiile declarative prevăzute de lege |
| |
1 |
|
| dacă se poate pronunţa asupra acestui capăt de cerere în condiţiile în care prin contestaţie, societatea nu aduce niciun argument în susţinerea acestuia |
| |
3 |
|
| dacă societatea beneficiază de deductibilitatea acestor cheltuieli şi implicit de dreptul de deducere a TVA, în condiţiile în care la data efectuării achiziţiilor furnizorul era declarat contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| dacă societatea beneficiază de exercitarea dreptului de deducere pentru consumul de combustibil pentru autoturisme care nu probează cu documente faptul că sunt utilizate exclusiv în scopul activităţii economice |
| |
1 |
|
| dacă societatea în mod corect și-a dedus cheltuieli și TVA aferentă în condițiile în care s-a constatat că aceste achizișii nu au fost efectuate în scopul obșinerii de venituri impozabile și a operaţiunilor taxabile |
| |