| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
3 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii regimului de tranzit pentru marfurile straine sustrase pe teritoriul Romaniei |
| |
1 |
|
| legalitatea si temeinicia retragerii regimului tarifar preferential acordat pentru importul de marfuri efectuat in conditiile in care urmare controlului “a posteriori” initiat de autoritatea vamala romana cu privire la originea marfurilor importate s-a stabilit ca acestea nu pot fi considerate originare din comunitate |
| |
3 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii dobânzilor compensatorii aferente mărfurilor introduse în ţară, anterior aderării Romaniei la Uniunea Europeană, în baza unor contracte de leasing, sub regim de admitere temporară finalizat ulterior aderării, în condiţiile în care marfa este de origine necomunitară |
| |
2 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
3 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
9 |
|
| taxe antidumping |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
329 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1780 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
9 |
|
| |
11 |
|
| Contributii sociale |
| |
4 |
|
| |
57 |
|
| Impozit pe profit |
| |
7 |
|
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecție fiscală au încadrat veniturile în categoria veniturilor de natură salarială în condițiile în care raporturile dintre societate și beneficiarii de venituri întrunesc trăsăturile unor activități dependente |
| |
1 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
2 |
|
| impozitare la sursa a veniturilor realizate de persoane fizice din vanzarea de deseuri catre persoane juridice |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| stabilirea venitului net din activitati independente |
| |
1 |
|
| sume acordate de Paste si de Craciun, incadrate in categoria ajutoarele materiale, reprezinta venituri salariale respectiv prime |
| |
58 |
|
| Procedura |
| |
73 |
|
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |