| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
3 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii regimului de tranzit pentru marfurile straine sustrase pe teritoriul Romaniei |
| |
1 |
|
| legalitatea si temeinicia retragerii regimului tarifar preferential acordat pentru importul de marfuri efectuat in conditiile in care urmare controlului “a posteriori” initiat de autoritatea vamala romana cu privire la originea marfurilor importate s-a stabilit ca acestea nu pot fi considerate originare din comunitate |
| |
3 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii dobânzilor compensatorii aferente mărfurilor introduse în ţară, anterior aderării Romaniei la Uniunea Europeană, în baza unor contracte de leasing, sub regim de admitere temporară finalizat ulterior aderării, în condiţiile în care marfa este de origine necomunitară |
| |
2 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
3 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
9 |
|
| taxe antidumping |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
329 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1780 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
78 |
|
| Accesorii |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| |
11 |
|
| Datorie vamala |
| |
22 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
2 |
|
| cu privire la deductibilitatea cheltuielilor în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente din care să rezulte că achiziţiile au fost efectuate în scopul realizării activităţii economice |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care serviciile prestate nu sunt în scopul obţinerii de venituri impozabile |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile menţionate, sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care nici în timpul inspecţiei fiscale şi nici în susţinerea contestaţiei, societatea nu a probat cu documente justificative, faptul că serviciile în cauză, au fost efectuate în scopul realizării de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal au fost stabilite obligaţii fiscale suplimentare în sarcina contestatoarei, la analizarea preţului de transfer aferent tranzacţiilor dintre societatea contestatoare şi persoanele afiliate organele de inspecţie fiscală folosind altă metodă de comparare decât cea prezentată de societate în dosarul preţurilor de transfer |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală în mod legal, au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale cu doi contribuabili declaraţi inactivi prin ordin al preşedintelui ANAF |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achizitiile de bunuri in conditiile in care contestatara nu justifica cu documente ca au fost efectuate in scopul realizarii de venituri impozabile |
| |