| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor privind achiziţionarea mijloacelor fixe |
| |
16 |
|
| determinarea venitului net din cedarea folosintei bunurilor |
| |
2 |
|
| impozit pe venituri din salarii, contributii aferente-obligatia societatii de a declara la organele fiscale, in termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
| |
1 |
|
| impozitarea avantajelor in natura acordate salariatilor |
| |
3 |
|
| impozitarea veniturilor din activitati desfasurate in baza contractelor civile |
| |
7 |
|
| impozitarea veniturilor din premii si jocuri de noroc |
| |
4 |
|
| impozitul pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |
47 |
|
| impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare |
| |
4 |
|
| impunerea la norma de venit sau in sistem real |
| |
5 |
|
| impunerea veniturilor din investitii |
| |
8 |
|
| impunerea veniturilor realizate in strainatate de persoane fizice |
| |
148 |
|
| |
1 |
|
| nedepunerea autorizatiei in termen de 5 zile de la incetarea activitatii |
| |
1 |
|
| reincadrarea veniturilor obtinute de persoanele fizice in baza contractelor de cesiune de drepturi de autor |
| |
11 |
|
| stabilire din oficiu |
| |
12 |
|
| stabilirea venitului net din activitati independente |
| |
10 |
|
| venit impozabil stabilit suplimentar |
| |
9 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1780 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
9 |
|
| |
11 |
|
| Contributii sociale |
| |
4 |
|
| |
57 |
|
| Impozit pe profit |
| |
7 |
|
| |
58 |
|
| Procedura |
| |
73 |
|
| |
2 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
1 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
1 |
|
| ajustare TVA, in conditiile in care nu au fost prezentate documente din care sa rezulte faptul ca deteriorarile au avut cauze fizice si/sau naturale, neimputabile, de natura bunurilor expirate/alterate sau degradate fizic |
| |
2 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv taxare inversa |
| |
1 |
|
| asupra deductibilităţii taxei pe valoarea adăugată aferentă unor facturi de avans, neachitate de contestatară şi ulterior stornate, în condiţiile în care societatea nu face dovada că operaţiunile au avut un scop economic |
| |
1 |
|
| cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferentă veniturilor nefacturate |
| |
1 |
|
| colectata in cazul refacturarii unor servicii prestate de diversi furnizori |
| |
1 |
|
| competenta de solutionare a dispozitiei privind masurile ce nu se refera la stabilirea de obligatii fiscale precum si accesorii ale acestora, ci la masuri in sarcina contribuabilului, neavand caracterul unui titlu de creanta fiscala |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca are drept de deducere pentru tva aferenta prestarilor de servicii, in conditiile in care din documentele anexate la dosarul cauzei rezulta ca acestea nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
2 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |