| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| dacă au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile privind mărfurile înscrise în facturile primite de la furnizorii sunt deductibile la calculul profitului impozabil |
| |
4 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu prestarile de servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor aferente prestarilor de servicii in conditiile in care societatea prezinta documente care nu au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu comisioane, servicii de consultanta, management si alte prestari servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu marfurile inscrise in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a calcula impozit pe profit, în condiţiile în care prin contestaţia formulată societatea nu aduce argumente de fapt şi drept, care să combată şi să înlăture constările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| |
15 |
|
| Impozit pe venit |
| |
48 |
|
| |
35 |
|
| TVA |
| |
219 |
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
121 |
|
| |
4 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratii de impozite si taxe si achitate la termen scadent |
| |
2 |
|
| accesorii aferente unor debite datorate in conditile in care societatea contesta data de la care au fost calculate aceste accesorii |
| |
12 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
2 |
|
| accesorii calculate aferente unor obligatii fiscale care nu au fost stinse corect prin fisa de platitor |
| |
1 |
|
| accesorii calculate asupra unor debire a caror executare a fost suspendata de instanta |
| |
2 |
|
| accesorii calculate dupa data intrarii in faliment |
| |
1 |
|
| accesorii calculate intre data platii obligatiei bugetare si data depunerii declaratiei rectificative la nivelul platii |
| |
7 |
|
| accesorii calculate pentru obligatii bugetare evidentiate eronat in declaratia privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat dar achitate in termenul legal |
| |
2 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
3 |
|
| accesoriile aferente in vama se datoreaza de la momentul nasterii datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
45 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |