| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă cheltuielile privind mărfurile înscrise în facturile primite de la furnizorii sunt deductibile la calculul profitului impozabil |
| |
4 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu prestarile de servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor aferente prestarilor de servicii in conditiile in care societatea prezinta documente care nu au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu comisioane, servicii de consultanta, management si alte prestari servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu marfurile inscrise in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a calcula impozit pe profit, în condiţiile în care prin contestaţia formulată societatea nu aduce argumente de fapt şi drept, care să combată şi să înlăture constările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| |
15 |
|
| Impozit pe venit |
| |
48 |
|
| |
35 |
|
| TVA |
| |
219 |
| |
9 |
|
| Accesorii |
| |
11 |
|
| |
4 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
57 |
|
| |
7 |
|
| Impozit pe venit |
| |
58 |
|
| |
1 |
|
| actul atacat modificat de organul emitent inaintea emiterii deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
| anularea deciziei de impunere pentru sume reprezentand diferente suplimentare fata de cat si-a stabilit societatea si nu diferente de plata |
| |
1 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
3 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
1 |
|
| contestarea de sume inscrise in decizia de impunere dar care nu se regasesc in raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
6 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
6 |
|
| |
2 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
9 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
1 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| TVA |
| |