| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă cheltuielile privind mărfurile înscrise în facturile primite de la furnizorii sunt deductibile la calculul profitului impozabil |
| |
4 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu prestarile de servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor aferente prestarilor de servicii in conditiile in care societatea prezinta documente care nu au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu comisioane, servicii de consultanta, management si alte prestari servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu marfurile inscrise in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a calcula impozit pe profit, în condiţiile în care prin contestaţia formulată societatea nu aduce argumente de fapt şi drept, care să combată şi să înlăture constările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| |
15 |
|
| Impozit pe venit |
| |
48 |
|
| |
35 |
|
| TVA |
| |
219 |
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
19 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| anularea actelor administrativ fiscale contestate intrucât nu întocmesc în totalitate elementele specifice unor erori materiale |
| |
3 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala au evidentiat in decizia de impunere TVA respinsa la rambursare, desi societatea nu se gaseste in situatie de plata ci de rambursat |
| |
3 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala au evidentiat in decizia de impunere TVA stabilita suplimentar si nu TVA de plata |
| |
1 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala nu au tinut cont de platile efectuate de societate in contul fiecarei obligatii fiscale bugetare, pe perioada supusa verificarii |
| |
1 |
|
| anularea în mod corespunzător a deciziei de impunere contestată |
| |
4 |
|
| anularea masurilor dispuse prin procesul verbal |
| |
4 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
1 |
|
| argumentele contestatoarei prin care susţine ca societatea x nu este o societate de „tip fantoma |
| |
1 |
|
| Art. 79 1 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal nu a avut norme metodologice de aplicare |
| |
14 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor pentru neplata la termen a obligaţiilor fiscale -art.106 alin.(1) din OG nr.92/2003 |
| |
7 |
|
| cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |