| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă este investită să se pronunţe asupra dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă serviciilor prestate de furnizor, în condiţiile în care furnizorul serviciilor nu este o persoană plătitoare de TVA |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au colectat şi stabilit de plată taxa pe valoarea adăugată pentru tranzacţiile efectuate constand in vanzari de terenuri construibile |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit în sarcina societăţii taxa pe valoarea adăugată |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat drept de deducere a TVA în aferentă facturilor de achiziţie a mărfurilor de la furnizorii pe motiv că a efectuat tranzacţii cu furnizori declaraţi inactivi, neputându-se verifica realitatea şi legalitatea operaţiunilor |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat dreptul de deducere a TVA, pe motiv că societatea nu justifică acest drept cu documente, în condiţiile în care societatea a prezentat în susţinerea contestaţiei documente care nu au fost avute în vedere de către organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societãţii contestatoare dreptul de deducere a TVA |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societăţii dreptul de deducere aferent taxei pe valoarea adăugată înscrisă în facturi |
| |
1 |
|
| dacă se poate pronunţa asupra dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă serviciilor facturate de societatea prestatoare în conditiile în care societatea nu a putut demonstra că serviciile au fost achiziţionate în folosul operaţiunilor taxabile, neavând anexate documente pentru justificarea prestării efective a serviciilor. |
| |
1 |
|
| deductibilitate taxa pe valoarea adaugata |
| |
1 |
|
| dreptul de deducere TVA aferentă serviciilor de consultanţă facturate, în condiţiile în care nu se justifică prestarea serviciilor în folosul operaţiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| prestari servicii ce nu sunt sustinute cu documente care sa justifice faptul ca au fost efectuate efectiv si sunt destinate operatiunilor taxabile ale contestatiei |
| |
1 |
|
| stabilirea tva suplimentar în condiţiile în care prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestei sume |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
219 |
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| aferent contractelor de leasing extern fara sa se analizeze daca este prescrisa |
| |
1 |
|
| aferent vanzarilor cu amanuntul in conditiile in care nu au fost inregistrate toate rapoartele fiscale de inchidere zilnica ale aparatelor de marcat electronice fiscale |
| |
1 |
|
| aferente conventiei de evitare a dublei impuneri, in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit datorat |
| |
1 |
|
| aferente impozitului pe veniturile nerezidentilor nedeclarat si nevirat corect pe luna curenta ca urmare a regularizarilor efectuate de societatea contestatoare prin incalcarea prevederilor legale in vigoare referitoare la corectarea erorilor privind declararea si virarea impozitelor, prin diminuarea diferentei de impozit declarat si virat suplimentar in lunile anterioare |
| |
3 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care nu s-a analizat natura veniturilor platite la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care pentru venituri de natura comisioanelor |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri incheiata de Romania cu Germania in ceea ce priveste veniturile de natura salariala realizate de persoane fizice romane pe teritoriul german |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG32/91A5 | |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condiţiile în care societatea nu a reţinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condițiile în care societatea nu a reșinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea depune în susţinerea contestaţiei traducerea legalizată a certificatelor de rezidenţă fiscală valabile pentru perioada în care au fost efectuate plăţile la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea societatea nu a dovedit cu documente că sunt îndeplinite cerinţele pentru recunoaşterea rezidenţei persoanelor juridice în perioada derulării plăţilor la extern |
| |
3 |
|
| capitalizarea dobanzilor cuvenite unui nerezident |
| |
1 |
|
| daca este investită să se pronunţe asupra legalităţii încadrarii plătilor la extern în categoria redevenţelor potrivit Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiată în condiţiile în care prin raportul de inspecţie fiscală organele de inspecţie fiscală nu au analizat, pe bază de documente, natura plăţilor la extern, precum si in conditiile in care societatea contestatoare prezinta documente care nu au fost analizate in timpul inspectiei fiscale |
| |