| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat dreptul de deducere a TVA, pe motiv că societatea nu justifică acest drept cu documente, în condiţiile în care societatea a prezentat în susţinerea contestaţiei documente care nu au fost avute în vedere de către organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societãţii contestatoare dreptul de deducere a TVA |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societăţii dreptul de deducere aferent taxei pe valoarea adăugată înscrisă în facturi |
| |
1 |
|
| dacă se poate pronunţa asupra dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă serviciilor facturate de societatea prestatoare în conditiile în care societatea nu a putut demonstra că serviciile au fost achiziţionate în folosul operaţiunilor taxabile, neavând anexate documente pentru justificarea prestării efective a serviciilor. |
| |
1 |
|
| deductibilitate taxa pe valoarea adaugata |
| |
1 |
|
| dreptul de deducere TVA aferentă serviciilor de consultanţă facturate, în condiţiile în care nu se justifică prestarea serviciilor în folosul operaţiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| prestari servicii ce nu sunt sustinute cu documente care sa justifice faptul ca au fost efectuate efectiv si sunt destinate operatiunilor taxabile ale contestatiei |
| |
1 |
|
| stabilirea tva suplimentar în condiţiile în care prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestei sume |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
219 |
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
222 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
100 |
|
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| |
82 |
|
| Datorie vamala |
| |
9 |
|
| |
191 |
|
| Impozit pe profit |
| |
90 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
447 |
|
| |
8 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
| |
1 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
3 |
|
| accesorii TVA - mod de calcul |
| |
4 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| aferenta serviciilor de inchiriere |
| |
1 |
|
| aferenta subventiilor incasate pentru diferente de pret |
| |
1 |
|
| ajustarea bazei de impozitare pentru TVA inscrisa in facturile emise de o societate aflata in procedura de reorganizare judiciara si faliment |
| |
1 |
|
| aplicarea masurii de simplificare a TVA aferenta facturilor emise de furnizor pentru prestarea de servicii cu autoutilajele prin incadrarea acestora in clasa CAEN 4550 - Sectiunea F "constructii" |
| |
6 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
1 |
|
| aplicarea regimului special de taxa pe valoarea adaugata pentru bunuri second -hand achizitionate din interiorul Comunitatii si livrate in tara. |
| |