| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta facturilor neinregistrate in contabilitate si care nu au fost anulate |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au respins la rambursare TVA aferenta unor achizitii de bunuri si servicii, in conditiile in care societatea nu justifica faptul ca achiziile respective au fost efectuate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| daca masura organelor de inspectie fiscala de a dispune in sarcina societatii colectarea TVA este legala in conditiile in care aceasta a obtinut venituri din tranzactii imobiliare pentru care nu a colectat TVA |
| |
1 |
|
| daca societatea beneficiaza de exercitarea drept de deducere a TVA aferenta unor facturi avand ca obiect prestarea de servicii, in conditiile in care acestea nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunior sale taxabile, iar facturile nu sunt completate conform prevederilor Codului fiscal |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza aceasta suma in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1 |
|
| dacă are drept de deducere pentru taxa pe valoarea adăugată aferentă facturilor reprezentând prestări de servicii, în condiţiile în care din documentele anexate la dosarul cauzei rezultă că aceste servicii nu sunt destinate utilizării în folosul operaţiunlor sale taxabile |
| |
2 |
|
| dacă datorează taxa pe valoarea adăugată colectată suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă este investită să se pronunţe asupra dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă serviciilor prestate de furnizor, în condiţiile în care furnizorul serviciilor nu este o persoană plătitoare de TVA |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au colectat şi stabilit de plată taxa pe valoarea adăugată pentru tranzacţiile efectuate constand in vanzari de terenuri construibile |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit în sarcina societăţii taxa pe valoarea adăugată |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat drept de deducere a TVA în aferentă facturilor de achiziţie a mărfurilor de la furnizorii pe motiv că a efectuat tranzacţii cu furnizori declaraţi inactivi, neputându-se verifica realitatea şi legalitatea operaţiunilor |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat dreptul de deducere a TVA, pe motiv că societatea nu justifică acest drept cu documente, în condiţiile în care societatea a prezentat în susţinerea contestaţiei documente care nu au fost avute în vedere de către organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societãţii contestatoare dreptul de deducere a TVA |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societăţii dreptul de deducere aferent taxei pe valoarea adăugată înscrisă în facturi |
| |
1 |
|
| dacă se poate pronunţa asupra dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă serviciilor facturate de societatea prestatoare în conditiile în care societatea nu a putut demonstra că serviciile au fost achiziţionate în folosul operaţiunilor taxabile, neavând anexate documente pentru justificarea prestării efective a serviciilor. |
| |
1 |
|
| deductibilitate taxa pe valoarea adaugata |
| |
1 |
|
| dreptul de deducere TVA aferentă serviciilor de consultanţă facturate, în condiţiile în care nu se justifică prestarea serviciilor în folosul operaţiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| prestari servicii ce nu sunt sustinute cu documente care sa justifice faptul ca au fost efectuate efectiv si sunt destinate operatiunilor taxabile ale contestatiei |
| |
1 |
|
| stabilirea tva suplimentar în condiţiile în care prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestei sume |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
219 |
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
47 |
|
| |
1 |
|
| contributia trimestriala pentru finantarea unor cheltuieli in domeniul sanatatii, aferenta perioadei |
| |
1 |
|
| daca la stabilirea diferentei suplimentare privind taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii organele de inspectie fiscala au tinut seama de sumele declarate si achitate de societate in contul acestei obligatii bugetare |
| |
1 |
|
| dacă amenzile contravenţionale se supun dreptului comun |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A2la)
OMFP2222/06A10L1
LG571/03A143L2la)
LG571/03A21L1
LG571/03A115L1lf)
HG44/04PT23
OG92R/03A209L1lc)
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1 | |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurile de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra contravalorii biletelor vândute sau asupra diferenţei dintre contravaloarea biletelor vândute şi valoarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra încasărilor efective sau asupra încasărilor diminuate cu contravaloarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă societatea are dreptul să deducă contravaloarea sposorizărilor din impozitul pe profit, în condiţiile în care aceste cheltuieli nu se încadrează în categoria sponsorizărilor aşa cum sunt reglementate prin Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea |
| |
1 |
|
| dacă “încasările efectiv realizate la nivelul organizatorului” ce constituie baza de calcul a taxei anuale de autorizare a activităţii de jocuri de noroc de tip bingo organizată prin intermediul sistemelor retelelor de televiziune, conform legii, reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de Bingo din care se scade valoarea totală a premiilor acordate participanţilor la joc, aşa cum a procedat societatea, sau reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de bingo, aşa cum a stabilit organul de inspecţie fiscală |
| |