| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| impozitarea veniturilor realizate de contribuabili care desfasoara activitati de natura barurilor de noapte, a cluburilor de noapte, a discotecilor si cazinourilor |
| |
1 |
|
| masura de majorare a pierderii fiscale reprezentand diminuarea pierderii |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a conditiilor prevazute de lege pentru acordarea dreptului deductibilitatii cheltuielilor cu achizitiile de bunuri |
| |
1 |
|
| nedeductibilitatea la calculul profitului impozabil a cheltuielilor efectuate la sediul administrativ |
| |
1 |
|
| stabilirea profitului impozabil aferent activitatii economice, in cazul asociatiilor si fundatiilor |
| |
1 |
|
| stabilit prin estimarea veniturilor in cazul facturilor lipsa |
| |
1 |
|
| să se pronunţe cu privire la deductibilitatea cheltuielilor, respectiv cu privire la dreptul de deducere a TVA în condiţiile în care contestatoarea nu demonstrează cu documente că aceste servicii au fost contractate în scopul realizării de venituri impozabile, respectiv în scopul realizării operaţiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| venituri din activitãţi economice care nu sunt scutite de plata impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| venituri impozabile neevideniate |
| |
1 |
|
| venituri neevidenţiate din asocierea în participaţiune |
| |
7 |
|
| Impozit pe venit |
| |
58 |
|
| |
73 |
|
| TVA |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| |
5 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
21 |
|
| |
2346 |
|
| Procedura |
| |
18 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente redeventei miniere |
| |
1 |
|
| dacă contestatoarea datorează redevenţă minieră stabilită suplimentar pentru licenţa aflată în curs de derulare, prin majorarea cotei de redevenţă, în condiţiile în care societatea nu a renegociat licenţele prin încheierea de acte adiţionale cu autoritatea competentă |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste obligaţii suplimentare stabilite în sarcina sa de către organele de control, în condiţiile în care compania şi-a mărit perimetrul de exploatare şi nu a calculat taxa aferentă perimetrului extins |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia achitării taxei pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale |
| |
1 |
|
| dacă titlul de creanţă fiscală contestat este emis în mod legal, în condiţiile în care societatea nu a declarat prin declaratia inventar sau declaratia 100 obligaţiile fiscale reprezentând redevenţe şi nu face dovada existenţei unui alt titlu de creanţă întocmit până la data emiterii deciziei de impunere contestată pentru sumele stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |
1 |
|
| modificarea cotei de calcul a redeventei, efecte asupra contractelor incheiate inaintea intrarii in vigoare a actului normativ de modificare |
| |
6 |
|
| modul de calcul al redeventei aferenta lucrarilor efectuate in baza unui contract de concesiune |
| |
1 |
|
| nu exista concordanta intre denumirea obligatiei bugetare care a generat accesorii inscrisa in actul atacat si celelalte documente aflate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| organele de control au stabilit în mod legal obligaţii fiscale suplimentare reprezentând redevenţă minieră şi accesorii aferente |
| |