| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| impozitarea veniturilor realizate de contribuabili care desfasoara activitati de natura barurilor de noapte, a cluburilor de noapte, a discotecilor si cazinourilor |
| |
1 |
|
| masura de majorare a pierderii fiscale reprezentand diminuarea pierderii |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a conditiilor prevazute de lege pentru acordarea dreptului deductibilitatii cheltuielilor cu achizitiile de bunuri |
| |
1 |
|
| nedeductibilitatea la calculul profitului impozabil a cheltuielilor efectuate la sediul administrativ |
| |
1 |
|
| stabilirea profitului impozabil aferent activitatii economice, in cazul asociatiilor si fundatiilor |
| |
1 |
|
| stabilit prin estimarea veniturilor in cazul facturilor lipsa |
| |
1 |
|
| să se pronunţe cu privire la deductibilitatea cheltuielilor, respectiv cu privire la dreptul de deducere a TVA în condiţiile în care contestatoarea nu demonstrează cu documente că aceste servicii au fost contractate în scopul realizării de venituri impozabile, respectiv în scopul realizării operaţiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| venituri din activitãţi economice care nu sunt scutite de plata impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| venituri impozabile neevideniate |
| |
1 |
|
| venituri neevidenţiate din asocierea în participaţiune |
| |
7 |
|
| Impozit pe venit |
| |
58 |
|
| |
73 |
|
| TVA |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
222 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
100 |
|
| Alte Categorii |
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| Contributii sociale |
| |
82 |
|
| |
26 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
2 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
2 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| neincluderea in baza de impozitare a TVA la importul de bunuri a cheltuielilor de transport pe parcurs intern, pana la primul loc de destinatie a marfurilor |
| |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
31 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
2 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate care au beneficiat de exonerare de la plata TVA in vama in baza unor certificate |
| |