| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| actul atacat modificat de organul emitent inaintea emiterii deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
| anularea deciziei de impunere pentru sume reprezentand diferente suplimentare fata de cat si-a stabilit societatea si nu diferente de plata |
| |
1 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
3 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
1 |
|
| contestarea de sume inscrise in decizia de impunere dar care nu se regasesc in raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
6 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
6 |
|
| |
2 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
9 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
1 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| TVA |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
415 |
|
| Accesorii |
| |
14 |
|
| |
872 |
|
| Alte Categorii |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
41 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| dacă societatea contestatoare datorează obligaţiile fiscale stabilite în sarcina sa în condiţiile în care acestea au fost comunicate după un termen de 3 ani de la data încheierii regimului vamal suspensiv fără ca organele de inspecţie să precizeze existenţa sau inexistenţa cazurilor de suspendare sau întrerupere a cursului prescripţiei |
| |
1 |
|
| dublu control in materie vamala |
| |
4 |
|
| |
4 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |