| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| TVA |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
63 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| - aferente diferentelor de taxa pe valoarea adaugata constatate ca declarate si achitate cu intarziere |
| |
1 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit si TVA stabilite prin decizie de impunere ce a fost desfiintata prin decizia de solutionare a contestatie |
| |
3 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratii de impozite si taxe si achitate la termen scadent |
| |
1 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| accesorii calculate aferente unor obligatii fiscale care nu au fost stinse corect prin fisa de platitor |
| |
4 |
|
| accesorii calculate pentru debite principale stabilite prin decizii de impunere necomunicate |
| |
2 |
|
| accesorii calculate pentru obligatii bugetare evidentiate eronat in declaratia privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat dar achitate in termenul legal |
| |
2 |
|
| accesorii calculate unor debite platite in termen dar cu nr. de evidenta completat eronat. |
| |
1 |
|
| accesorii CAS,CASS, fond somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
1 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
2 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
5 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
5 |
|
| aferente unor debite declarate de contribuabil |
| |
25 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calculat eronat |
| |
1 |
|
| calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
1 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
1 |
|
| daca dupa data intrarii in vigoare a Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei organele fiscale mai puteau sa calculeze accesorii aferente creantelor bugetare nascute anterior deschiderii procedurii de reorganizare judiciara. |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
3 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
3 |
|
| Accize |
| |
166 |
|
| |
22 |
|
| Contributii sociale |
| |