| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
19 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| anularea actelor administrativ fiscale contestate intrucât nu întocmesc în totalitate elementele specifice unor erori materiale |
| |
3 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala au evidentiat in decizia de impunere TVA respinsa la rambursare, desi societatea nu se gaseste in situatie de plata ci de rambursat |
| |
3 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala au evidentiat in decizia de impunere TVA stabilita suplimentar si nu TVA de plata |
| |
1 |
|
| anularea deciziei de impunere in conditiile in care organele de inspectie fiscala nu au tinut cont de platile efectuate de societate in contul fiecarei obligatii fiscale bugetare, pe perioada supusa verificarii |
| |
1 |
|
| anularea în mod corespunzător a deciziei de impunere contestată |
| |
4 |
|
| anularea masurilor dispuse prin procesul verbal |
| |
4 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
1 |
|
| argumentele contestatoarei prin care susţine ca societatea x nu este o societate de „tip fantoma |
| |
1 |
|
| Art. 79 1 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal nu a avut norme metodologice de aplicare |
| |
14 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor pentru neplata la termen a obligaţiilor fiscale -art.106 alin.(1) din OG nr.92/2003 |
| |
7 |
|
| cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |