| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
222 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
100 |
|
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| |
1 |
|
| accesorii impozit pe salarii - modul de calcul |
| |
3 |
|
| aferente cheltuielilor cu primele de asigurare achitate de angajator in numele angajatului |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor realizate de persoane incadrate in baza unor contracte de munca care nu au fost inregistrate la Camera de munca |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor realizate de reprezentantii in Consiliul de administratie (care sunt si angajati ai societatii) |
| |
1 |
|
| calculate la veniturile obtinute de jucatori in baza conventiilor civile |
| |
5 |
|
| |
1 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
2 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - baza de calcul |
| |
2 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - cine are obligatia de a face dovada refuzului de a angaja persoane cu handicap |
| |
4 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571R/03A140
OG92R/03A182
OG92R/03A183
HG44/04
HG1050/04
OG22/92A3
OU102/99A42
OU102/99A43 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU102/99A42
OU102/99A43
OG92R/03A179
OG92R/03A185 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU102/99A42
OU102/99A43 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A160
LG571/03A134
LG571/03A21
LG571/03A78
LG571/03A79
HG44/04
LG53/03
OU102/99A42
OU102/99A43
OG92R/03A209
OG92R/03A206 | |
7 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |