| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
121 |
|
| |
4 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratii de impozite si taxe si achitate la termen scadent |
| |
2 |
|
| accesorii aferente unor debite datorate in conditile in care societatea contesta data de la care au fost calculate aceste accesorii |
| |
12 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
2 |
|
| accesorii calculate aferente unor obligatii fiscale care nu au fost stinse corect prin fisa de platitor |
| |
1 |
|
| accesorii calculate asupra unor debire a caror executare a fost suspendata de instanta |
| |
2 |
|
| accesorii calculate dupa data intrarii in faliment |
| |
1 |
|
| accesorii calculate intre data platii obligatiei bugetare si data depunerii declaratiei rectificative la nivelul platii |
| |
7 |
|
| accesorii calculate pentru obligatii bugetare evidentiate eronat in declaratia privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat dar achitate in termenul legal |
| |
2 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
3 |
|
| accesoriile aferente in vama se datoreaza de la momentul nasterii datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
45 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| calculate in conditiile depunerii cererii de esalonare la plata anterior termenului de 90 de zile |
| |
2 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |