| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
30 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratii de impozite si taxe si achitate la termen scadent |
| |
1 |
|
| accesorii aferente unor debite datorate in conditile in care societatea contesta data de la care au fost calculate aceste accesorii |
| |
5 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
2 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
4 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| daca societatea contestatoare poate beneficia de corectia erorilor din documentele de plata si refacerea stingerilor, in conditiile in care cererea de indreptare a fost depusa inlauntrul termenului de un an de la data efectuarii platii |
| |
1 |
|
| dacă în cazul pierderii înlesnirii la plată constând în scutirea unor obligaţii bugetare accesoriile pentru debitele restante se datorează de la data la care termenele şi/sau condiţiile nu au fost respectate sau de la data emiterii ordinului comun |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| data stingerii obligatiei de plata in conditiile solutionarii compensarii acesteia din tva de rambursat |
| |
1 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in conditiile in care efectul suspendarii debitului principal a incetat |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |