| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
30 |
|
| |
5 |
|
| Accize |
| |
17 |
|
| |
6 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
6 |
|
| |
46 |
|
| Datorie vamala |
| |
2 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
5 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| incheierea de catre organele vamale a regimului de admitere temporara aferent unor bunuri ce fac obiectul unui contract de leasing extern |
| |
2 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
2 |
|
| incheierea unui regim de admitere temporara inceput inainte de aderare, in conditiile in care marfurile plasate sub acest regim sunt de origine necomunitara |
| |
3 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
29 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| |
29 |
|
| Impozit pe profit |
| |