| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
116 |
|
| |
2 |
|
| - aferente diferentelor de taxa pe valoarea adaugata constatate ca declarate si achitate cu intarziere |
| |
1 |
|
| accesorii aferente creantelor bugetare nascute anterior deschiderii procedurii de reorganizare judiciara, efectele intrarii in vigoare a legii insolventiei asupra calculului de accesorii |
| |
2 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
15 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| accesorii calculate asupra unor obligatii cuprinse intr-un act administrativ fiscal desfiintat |
| |
1 |
|
| accesorii calculate asupra unor obligatii fiscale care au fost achitate integral la termenul scadent |
| |
1 |
|
| accesorii calculate fara sa se analizeze data exigibilitatii tva |
| |
1 |
|
| accesorii calculate intre data nasterii datoriei vamale si data platii obligatiei vamale |
| |
1 |
|
| accesorii calculate perioada cuprinsa intre data actului de inspectie fiscala prin care a fost individualizat debitul principal si data stingerii acestuia |
| |
5 |
|
| accesorii CAS,CASS, fond somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
2 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
3 |
|
| accesorii pentru debite neachitate la termen |
| |
16 |
|
| aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |