| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| TVA |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
217 |
|
| |
12 |
|
| Accize |
| |
3 |
|
| |
69 |
|
| Contributii sociale |
| |
22 |
|
| |
8 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
164 |
|
| |
76 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
179 |
|
| Procedura |
| |
2 |
|
| anularea în mod corespunzător a deciziei de impunere contestată |
| |
1 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
3 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
4 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
48 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
18 |
|
| |
8 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
24 |
|
| |
2 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
4 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond, în vederea constatării existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale infracţiunii de evaziune fiscală |
| |
2 |
|
| depaşirea duratei legale pentru efectuarea inspecţiei fiscale |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15
LG207/15A126L2
LG207/15A130
LG207/15A49
LG207/15A46
LG571/03A11L2
LG571/03A19L1
LG571/03A19L5
OG92/03A91
HG44/04PT22-26
HG44/04PT28
HG44/04PT29
HG44/04PT32
HG44/04PT33 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG44/04PT29
HG44/04PT32
HG44/04PT33
LG207/15
OG92/03A91
LG227/15
LG571/03A7PT21
LG571/03A11L2
LG571/03A19L5 | |
10 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| dublul duratei IF si nelegalitatea deciziilor de suspendare a if |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| incalcarea dreptului la apărare |
| |
3 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| nulitatea absolută a actelor administrativ fiscale |
| |