| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
6 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
6 |
|
| |
2 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
9 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
1 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| TVA |
| |
1176 |
| |
152 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
118 |
|
| |
16 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| |
116 |
|
| Impozit pe profit |
| |
3 |
|
| ajustarea veniturilor obtinute de societate pentru livrari facturate sub pretul pietei, relatii de afiliere |
| |
4 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
10 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
2 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| conditiile acrodarii scutirii de impozit pentru profitul brut reinvestit de intreprinderile mici si mijlocii |
| |
3 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
| |
1 |
|
| daca lucrarile efectuate de societate reprezinta modernizari sau sunt lucrari de reparatii |
| |
1 |
|
| daca metoda utilizată de organele de inspectie fiscală pentru compararea preţurilor de piaţă în vederea identificării preţului de piaţă aferent tranzacţiilor efectuate de contestatoare este legală, în conditiile în care contestatoarea nu prezintă documente din care sa rezulte o altă situatie faţă de cea constatată de inspecţia fiscală |
| |
3 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
2 |
|
| daca societatea datorează impozit pe profit şi TVA , precum şi accesoriile aferente în condiţiile în care prin contestaţie deşi nu se aduce argumente cu privire la sumele stabilite suplimentar, depune documente suplimentare, care însă nu sunt de natură să combată constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu face dovada că aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal au fost stabilite obligaţii fiscale suplimentare în sarcina contestatoarei, la analizarea preţului de transfer aferent tranzacţiilor dintre societatea contestatoare şi persoanele afiliate organele de inspecţie fiscală folosind altă metodă de comparare decât cea prezentată de societate în dosarul preţurilor de transfer |
| |
5 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat nedeductibile cheltuielile cu achiziţia mărfurilor de la furnizorii în condiţiile în care societăţile furnizoare nu funcţionează la sediul declarat, nu au depus declaraţii de impozite şi taxe, neputându-se verifica astfel realitatea şi legalitatea operaţiunilor |
| |
5 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au dispus reverificarea impozitului pe profit şi a taxei pe valoarea adăugată |
| |