| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
6 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
6 |
|
| |
2 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
9 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
1 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| hotarare casata, efecte, autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |
3 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
4 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
73 |
|
| TVA |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
269 |
|
| |
7 |
|
| accesorii aferente unor debite platite in termen dar in alte conturi bugetare. |
| |
22 |
|
| accesorii calculate pentru obligatii bugetare evidentiate eronat in declaratia privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat dar achitate in termenul legal |
| |
1 |
|
| aferente debitelor cuprinse in certificatul de obligatii bugetare, calculate intre data transferului dreptului de proprietate si data aprobarii conversiei in actiuni de catre Consiliul judetean |
| |
1 |
|
| aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
49 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
30 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
17 |
|
| aferente unor debite declarate de contribuabil |
| |
134 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A184
OG92R/03A175
OG92R/03A176 | |
2 |
|
| datorate pe perioada esalonarii |
| |
2 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
3 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
1 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |