| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8811 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
3 |
|
| aferent platilor compensatorii |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| atat in timpul inspectiei fiscale cat si prin cercetarea la fata locului nu au fost identificate probe care sa ateste acordarea mesei calde salariatilor |
| |
1 |
|
| contributii aferente primelor de natura salariala |
| |
1 |
|
| daca aferent permiselor de calatorie acordate salariatilor pentru membrii de familie ai acestora si pensionarilor fosti salariati CFR societatea avea obligatia sa retina impozit la sursa. |
| |
1 |
|
| daca contravaloarea mesei calde acordate salariatilor proprii reprezinta avantaje de natura salariala sau venit neimpozabil, in conditiile in care, activitatea desfaurata nu se incadreaza in specificul activitatilor prevazute de legislatia aplicabila |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent anului 2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
2 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit, in conditiile in care argumentele invocate de contestatar, raportate la retinerile din raportul de verificare fiscala conduc la o alta solutie de fapt decat cea stabilita de organele de verificare fiscala. |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat sumele acordate de societate colaboratorilor săi cu titlul de “Director” în categoria veniturilor din premii, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu se poate stabili că acestea întrunesc elementele definitorii ale veniturilor din premii astfel cum sunt acestea prevăzute în legea fiscală |
| |
1 |
|
| daca obligatia calcularii, retinerii si virarii impozitului aferent veniturilor din activitati agricole revine societatii contestatoare, in conditiile in care in conformitate cu actele normative in materie aceasta revine unitatilor specailizate pentru colectare, precesare sau alte unitati |
| |
1 |
|
| daca persoana fizica datoreaza impozit pe venit aferent perioadei 2014-2015, in conditiile in care, nici in timpul verificării fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac, nu a probat sursa fondurilor utilizate |
| |
1 |
|
| daca sumele acordate jucatorilor si tehnicienilor cu titlu de indemnizatie de instalare si prime de joc reprezinta venituri de natura salariala |
| |
1 |
|
| daca tichetele de cadou acordate de societate sunt asimilate avantaje de natura salariala, in conditiile in care organele de inspectie fiscala au constatat ca acestea au fost acordate salariatilor si nu copiilor minori ai acestora |
| |
1 |
|
| daca veniturile obtinute din transferul de jucatori sunt venituri economice |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Natională de Administrare Fiscală prin Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei in condiţiile in care aceasta a fost formulată in afara termenului legal de exercitarea a căii administrative de atac. |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor se poate pronunţa asupra legalităţii reîncadrării sumelor plătite angajaților în functia de soferi autocamion cu titlu de indemnizație de delegare/detaşare (diurna) cu data de 00.00.2015, ca venituri de natura salarială, în condiţiile în care din instrumentarea speței, în ceea ce privește legalitatea reîncadrării sumelor plătite angajaților în functia de soferi cu titlu de diurne, ca venituri de natura salarială, nu rezultă situația de fapt. |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor se poate pronunţa asupra legalităţii reîncadrării sumelor plătite angajaților, încadraţi în functia de şofer maşină de mare tonaj, cu titlu de indemnizație de delegare/detaşare (diurna), ca venituri de natura salarială, în condiţiile în care din instrumentarea speței rezultă ca organele de inspecție fiscală nu au analizat activitatea de transport internațional rutier de marfuri din prisma excepției de la institutia detasarii trasnationale coroborat cu legislatia natională a muncii si a directivelor Uniunii Europene. |
| |
1 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
1 |
|
| dacă autorizaţiile de călătorie pe căile ferate române acordate de x salariaţilor săi, permisele de călătorie acordate membrilor de familie ai acestora, precum şi contravaloarea serviciilor turistice interne sau externe de care au beneficiat salariaţii proprii cât şi membrii de familie ai acestora reprezintă pentru aceştia venituri impozabile, respectiv avantaje de natură salarială, pentru care societatea avea obligaţia să reţină impozitul la sursă |
| |
1 |
|
| dacă Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor se poate pronunța cu privire la cuantumul cheltuielilor/impozitului pe veniturile obținute de persoane nerezidente din România nereținut la sursă de societate, în condițiile în care, la contestație, societatea a depus Certificate de rezidență fiscală, neanalizate de organele de inspecție fiscală, care pot influența cuantumul impozitului pe veniturile obținute de persoane nerezidente din România nereținut la sursă de societate și al cheltuielilor cu impozitul pe veniturile obtinute din România de persoane juridice nerezidente, nedeductibile la calculul impozitului pe profit, iar organul de soluționare a contestației nu se poate substitui organelor de inspecție fiscală cu privire la calculul sumelor datorate. |
| |
1 |
|
| dacă dreptul de stabilire de către organele de inspecţie fiscală a creanţelor fiscale era prescris la data începerii inspecţiei fiscale |
| |
1 |
|
| dacă in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit obligatii suplimentare aferente perioadei 01.01.2014-31.12.2016, in condiţiile in care nici in timpul verificării fiscale şi nici cu ocazia exercitării căii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au stabilit obligaţii suplimentare aferente perioadei 01.01.2011-31.12.2011, în condiţiile în care, pe de o parte organul de soluționare a contestației trebuie să se pronunțe și în raport de reținerile organelor de urmărire penală, iar pe de altă parte constatările organelor de verificare fiscală nu au format convingerea organului de soluționare a contestației că persoana fizică verificată datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit |
| |
4 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au stabilit obligaţii suplimentare aferente perioadei 01.01.2011-31.12.2012, în condiţiile în care nici în timpul verificării fiscale şi nici cu ocazia exercitării căii administrative de atac persoana fizică X nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au stabilit obligaţii suplimentare aferente perioadei 01.01.2012- 31.12.2012, în condiţiile în care argumentele invocate de contestatar, raportate la reţinerile din raportul de verificare fiscală, conduc la o altă situaţie de fapt decât cea stabilită de organele de verificare fiscală |
| |
6 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au stabilit obligaţii suplimentare aferente perioadei 01.01.2014-31.12.2014, în condiţiile în care nici în timpul verificării fiscale şi nici cu ocazia exercitării căii administrative de atac persoana fizică X nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au stabilit obligaţii suplimentare aferente perioadei 01.01.2016-31.12.2016, în condiţiile în care organele de verificare fiscală au preluat o valoare eronată a soldului final la data de 31.12.2016 a contului de depozit nr. ..., deținut de persoana fizică verificată la banca A, actul administrativ fiscal fiind afectat de o evidentă și gravă eroare. |
| |