| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| accesorii calculate pentru debite principale stabilite prin decizii de impunere necomunicate |
| |
1 |
|
| accesorii CAS,CASS, fond somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
41 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
1 |
|
| accesorii pentru debite neachitate la termen |
| |
1 |
|
| accessorim sequitur principale |
| |
1 |
|
| aferente diferentelor de taxa pe valoarea adaugata constatate ca declarate si achitate cu intarziere |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor bugetare preluate in urma divizarii |
| |
9 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
8 |
|
| calcularea de accesorii, masura accesorie in raport cu debitul stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
3 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
2 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fost rectificata in sensul diminuarii |
| |
15 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
118 |
|
| |
16 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| |
116 |
|
| Impozit pe profit |
| |
71 |
|
| |
554 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
140 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
222 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| daca pentru livrarile de cocs de petrol sulfuros efectuate, contestatoarea datoreaza accize in conditiile in care cocsul de petrol sulfuros, incadrat la codul NC 27131100 este un produs neaccizabil, iar organele de control nu au constatat utilizarea acestui produs in scopurile expres prevazute de lege pentru care se datoreaza accize |
| |
1 |
|
| estimarea bazei de calcul pentru accize |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU158/01A26
OU158/01A32
HG163/02A15
LG345/02A24
LG345/02A29 | |