| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| accesorii CAS,CASS, fond somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
41 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
1 |
|
| accesorii pentru debite neachitate la termen |
| |
1 |
|
| accessorim sequitur principale |
| |
1 |
|
| aferente diferentelor de taxa pe valoarea adaugata constatate ca declarate si achitate cu intarziere |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor bugetare preluate in urma divizarii |
| |
9 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
8 |
|
| calcularea de accesorii, masura accesorie in raport cu debitul stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
| calculat eronat |
| |
1 |
|
| calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
3 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
2 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fost rectificata in sensul diminuarii |
| |
15 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| |
118 |
|
| Contributii sociale |
| |
16 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
116 |
|
| |
3 |
|
| ajustarea veniturilor obtinute de societate pentru livrari facturate sub pretul pietei, relatii de afiliere |
| |
4 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
10 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
2 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| conditiile acrodarii scutirii de impozit pentru profitul brut reinvestit de intreprinderile mici si mijlocii |
| |
3 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
| |
1 |
|
| daca lucrarile efectuate de societate reprezinta modernizari sau sunt lucrari de reparatii |
| |
1 |
|
| daca metoda utilizată de organele de inspectie fiscală pentru compararea preţurilor de piaţă în vederea identificării preţului de piaţă aferent tranzacţiilor efectuate de contestatoare este legală, în conditiile în care contestatoarea nu prezintă documente din care sa rezulte o altă situatie faţă de cea constatată de inspecţia fiscală |
| |
3 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
2 |
|
| daca societatea datorează impozit pe profit şi TVA , precum şi accesoriile aferente în condiţiile în care prin contestaţie deşi nu se aduce argumente cu privire la sumele stabilite suplimentar, depune documente suplimentare, care însă nu sunt de natură să combată constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu face dovada că aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal au fost stabilite obligaţii fiscale suplimentare în sarcina contestatoarei, la analizarea preţului de transfer aferent tranzacţiilor dintre societatea contestatoare şi persoanele afiliate organele de inspecţie fiscală folosind altă metodă de comparare decât cea prezentată de societate în dosarul preţurilor de transfer |
| |
5 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat nedeductibile cheltuielile cu achiziţia mărfurilor de la furnizorii în condiţiile în care societăţile furnizoare nu funcţionează la sediul declarat, nu au depus declaraţii de impozite şi taxe, neputându-se verifica astfel realitatea şi legalitatea operaţiunilor |
| |
5 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au dispus reverificarea impozitului pe profit şi a taxei pe valoarea adăugată |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A105 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A105 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A128L1
LG207/15A128L2
LG207/15A128L3 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A128L1
LG207/15A128L2
LG207/15A128L3 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A118L3
LG207/15A128L1
LG207/15A128L2
LG207/15A128L3
LG207/15A173
LG207/15A181L1
LG227/15A282L1
LG227/15A281L7
LG227/15A281L1
LG134/10A249
LG134/10A250
OPANAF3741/15PT11.1
OPANAF3741/15PT2.5 | |
4 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au majorat profitul impozabil cu cheltuielile reprezentând prestări de servicii pe considerentul că societatea nu a făcut dovada prestării efective a serviciilor |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit în condiţiile în care acestea au procedat la reîncadrarea tranzacţiilor în cauză |
| |