| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| accessorim sequitur principale |
| |
1 |
|
| aferente diferentelor de taxa pe valoarea adaugata constatate ca declarate si achitate cu intarziere |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor bugetare preluate in urma divizarii |
| |
9 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
8 |
|
| calcularea de accesorii, masura accesorie in raport cu debitul stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
3 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
2 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fost rectificata in sensul diminuarii |
| |
15 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
118 |
|
| |
16 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| |
116 |
|
| Impozit pe profit |
| |
71 |
|
| |
554 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
140 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
415 |
|
| Accesorii |
| |
14 |
|
| |
872 |
|
| Alte Categorii |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
24 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
298 |
|
| |
185 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
6 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
3 |
|
| dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de diurnă se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
16 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor aferente autoturismelor, în cazul persoanelor ce desfăşoară activităţi independente |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
| |
3 |
|
| determinarea venitului net din cedarea folosintei bunurilor |
| |
2 |
|
| impozit pe venituri din salarii, contributii aferente-obligatia societatii de a declara la organele fiscale, in termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
| |
1 |
|
| Impozit pe venituri din surse neidentificate |
| |