| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
3 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
2 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fost rectificata in sensul diminuarii |
| |
15 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
118 |
|
| |
16 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| |
116 |
|
| Impozit pe profit |
| |
71 |
|
| |
554 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
140 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| |
5 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
21 |
|
| |
1 |
|
| daca AGA putea repartiza integral dividendele pentru investitii, in conditiile in care societatea are capital integral de stat |
| |
1 |
|
| daca beneficiarul avea obligatia sa evalueze si sa inregistreze extinderea sediului |
| |
3 |
|
| daca societatea pentru exercitiul financiar 2006 avea obligatia auditarii situatiei financiare |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG82/91A2L1
LG82/91A6L1
LG82/91A28L5
OMFP1752/05A152L3
OU75/99A39 | |
| | | Alte organe | OG92R/03A214
OMFP1752/05A108L1
OMFP1752/05A109L1
OMFP1752/05A110L6
LG82/91A34 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG1008/06A4L2
HG1008/06A4L3
HG1008/06A4L6
HG1008/06A4L7 | |
4 |
|
| daca sumele reprezentand contravalorea energiei electrice subventionate incasata in anul urmator celui pentru care au fost alocate, reprezinta pentru participantii la circuitul financiar prevazut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevazut de legile bugetare anuale |
| |
1 |
|
| data la care prestatorii de servicii sunt obligati sa emita factura pentru serviciile prestate |
| |
1 |
|
| masura de majorare a perderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 3.383.906 lei reprezentand diminuarea pierderii pe anul 2006 inregistrata in anul 2007 pe venituri |
| |