| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for calculate dupa data depunerii cererii de compensare](/icons/expand.gif) | calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for conform principiului "accesorium sequitur principale"](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | conform principiului "accesorium sequitur principale"![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii](/icons/expand.gif) | daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depi](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul unei alte judecati![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate](/icons/expand.gif) | dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fo](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fost rectificata in sensul diminuarii![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
15 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for principiului de drept „accesorium sequitur principale](/icons/expand.gif) | principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Alte Categorii](/icons/expand.gif) | Alte Categorii |
| |
118 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
16 |
|
![Show details for Datorie vamala](/icons/expand.gif) | Datorie vamala |
| |
3 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
116 |
|
![Show details for Impozit pe profit](/icons/expand.gif) | Impozit pe profit |
| |
71 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
554 |
|
![Show details for Procedura](/icons/expand.gif) | Procedura |
| |
1 |
|
![Show details for Regimuri vamale suspensive](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Regimuri vamale suspensive ![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
140 |
|
![Show details for TVA](/icons/expand.gif) | TVA |
| |
1 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1020 |
![Show details for DGRFP Ploiesti](/icons/expand.gif) | DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1926 |
![Show details for DIMBOVITA](/icons/expand.gif) | DIMBOVITA |
| |
225 |
![Show details for Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
8810 |
![Show details for Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor](/icons/expand.gif) | Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
583 |
![Show details for GALATI](/icons/expand.gif) | GALATI |
| |
657 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1364 |
![Show details for GORJ](/icons/expand.gif) | GORJ |
| |
1626 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
54 |
![Hide details for HR](/icons/collapse.gif) | HR |
| |
15 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
4 |
|
![Show details for Contributii sociale](/icons/expand.gif) | Contributii sociale |
| |
10 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Impozit pe venit](/icons/expand.gif) | Impozit pe venit |
| |
12 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlu](/icons/expand.gif) | cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |
1 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
4 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie nemotivata](/icons/expand.gif) | contestatie nemotivata |
| |
1 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se](/icons/expand.gif) | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale](/icons/expand.gif) | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
12 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1459 |
![Show details for HUNEDOARA](/icons/expand.gif) | HUNEDOARA |
| |
1525 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1212 |
![Show details for IASI](/icons/expand.gif) | IASI |
| |