| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for conform principiului "accesorium sequitur principale"](/icons/expand.gif) | conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depi](/icons/expand.gif) | daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale.![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fo](/icons/expand.gif) | legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fost rectificata in sensul diminuarii |
| |
15 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for principiului de drept „accesorium sequitur principale](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | principiului de drept „accesorium sequitur principale![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![Show details for Accize](/icons/expand.gif) | Accize |
| |
1 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
118 |
|
![Show details for Contributii sociale](/icons/expand.gif) | Contributii sociale |
| |
16 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![Show details for Impozit pe dividende](/icons/expand.gif) | Impozit pe dividende |
| |
116 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
71 |
|
![Show details for Impozit pe venit](/icons/expand.gif) | Impozit pe venit |
| |
554 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Regimuri vamale suspensive](/icons/expand.gif) | Regimuri vamale suspensive |
| |
140 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for (Not Categorized)](/icons/expand.gif) | (Not Categorized) |
| |
1020 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
217 |
|
![Show details for Accesorii](/icons/expand.gif) | Accesorii |
| |
12 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![Show details for Alte Categorii](/icons/expand.gif) | Alte Categorii |
| |
69 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
22 |
|
![Show details for Datorie vamala](/icons/expand.gif) | Datorie vamala |
| |
8 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
164 |
|
![Show details for Impozit pe profit](/icons/expand.gif) | Impozit pe profit |
| |
76 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)](/icons/expand.gif) | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
179 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for anularea în mod corespunzător a deciziei de impunere contestată](/icons/expand.gif) | anularea în mod corespunzător a deciziei de impunere contestată |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for aplicarea eronata a actelor normative in vigoare](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for autoritate de lucru judecat](/icons/expand.gif) | autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
4 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala](/icons/expand.gif) | contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
48 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie depusa in afara termenului legal](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | contestatie depusa in afara termenului legal![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
18 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie fara obiect](/icons/expand.gif) | contestatie fara obiect |
| |
8 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare](/icons/expand.gif) | contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
| |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | contestatie indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
24 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie nemotivata](/icons/expand.gif) | contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contestatie prematur formulata](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | contestatie prematur formulata![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este moti](/icons/expand.gif) | daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
4 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond, în vederea constatării existenţei sau inexistenţei elemen](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond, în vederea constatării existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale infracţiunii de evaziune fiscală![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for depaşirea duratei legale pentru efectuarea inspecţiei fiscale](/icons/expand.gif) | depaşirea duratei legale pentru efectuarea inspecţiei fiscale |
| |
10 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for desfiintarea deciziei de impunere](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | desfiintarea deciziei de impunere![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt](/icons/expand.gif) | desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |