| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
2 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fost rectificata in sensul diminuarii |
| |
15 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| |
118 |
|
| Contributii sociale |
| |
16 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
116 |
|
| |
71 |
|
| Impozit pe venit |
| |
554 |
|
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
140 |
|
| |
1 |
|
| (Not Categorized) |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
18 |
|
| Redeventa miniera |
| |
1 |
|
| accesorii aferente redeventei miniere |
| |
| | | Alte organe | LG207/15A50L2
LG207/15A269L1lc)
LG207/15A269L1ld) | |
1 |
|
| dacă contestatoarea datorează redevenţă minieră stabilită suplimentar pentru licenţa aflată în curs de derulare, prin majorarea cotei de redevenţă, în condiţiile în care societatea nu a renegociat licenţele prin încheierea de acte adiţionale cu autoritatea competentă |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste obligaţii suplimentare stabilite în sarcina sa de către organele de control, în condiţiile în care compania şi-a mărit perimetrul de exploatare şi nu a calculat taxa aferentă perimetrului extins |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia achitării taxei pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale |
| |
1 |
|
| dacă titlul de creanţă fiscală contestat este emis în mod legal, în condiţiile în care societatea nu a declarat prin declaratia inventar sau declaratia 100 obligaţiile fiscale reprezentând redevenţe şi nu face dovada existenţei unui alt titlu de creanţă întocmit până la data emiterii deciziei de impunere contestată pentru sumele stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |