| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sunt legal datorate în condiţiile în care obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale. |
| |
2 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii la suma initial declarata in conditiile in care obligatia principala a fost rectificata in sensul diminuarii |
| |
15 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| |
118 |
|
| Contributii sociale |
| |
16 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
116 |
|
| |
71 |
|
| Impozit pe venit |
| |
554 |
|
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
140 |
|
| |
1 |
|
| (Not Categorized) |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
63 |
|
| |
3 |
|
| Accize |
| |
166 |
|
| |
22 |
|
| Contributii sociale |
| |
60 |
|
| |
91 |
|
| Impozit pe profit |
| |
234 |
|
| |
86 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
16 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
2 |
|
| contestatie fara obiect |
| |
4 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
4 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
6 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
5 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |