| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
2 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
2 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
5 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
116 |
|
| |
71 |
|
| Impozit pe venit |
| |
554 |
|
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
140 |
|
| |
1 |
|
| (Not Categorized) |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
415 |
|
| |
14 |
|
| Accize |
| |
872 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| |
99 |
|
| Datorie vamala |
| |
41 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| dacă societatea contestatoare datorează obligaţiile fiscale stabilite în sarcina sa în condiţiile în care acestea au fost comunicate după un termen de 3 ani de la data încheierii regimului vamal suspensiv fără ca organele de inspecţie să precizeze existenţa sau inexistenţa cazurilor de suspendare sau întrerupere a cursului prescripţiei |
| |
1 |
|
| dublu control in materie vamala |
| |
| | | Alte organe | LG86/06A100 | |
4 |
|
| |
4 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii valorii în vamã pe baza facturilor puse la dispoztie de autoritatea vamalã din tara exportatorului în conditiile în care în urma solutionãrii dosarului penal nu a rezultat cã documentele prezentate de importator la momentul importului ar fi falsificate |
| |
2 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
1 |
|
| prescriptia dreptului organelor vamale de a efetua control vamal ulterior |
| |
18 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| valoarea marfii declarata de importator nu corespunde cu cea declarata de exportator |
| |
24 |
|
| |
298 |
|
| Impozit pe profit |
| |
185 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |