|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
  | contestatie indreptata impotriva unui act emis in procedura de executare silita |
| |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A119
OG92R/03A120 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A172
OG92R/03A216 |  |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A172
OG92R/03A216 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A215L1 |  |
35 |
|
|  |
3 |
|
  | contestatie nestampilata |
| |
7 |
|
   | contestatie prematur formulata |
|  |
8 |
|
  | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
2 |
|
   | contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
|  |
4 |
|
  | daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
2 |
|
   | daca societatea datoreaza obligatiile fiscale stabilite prin titlul de creanta contestat in conditiile in care acesta a fost intocmit avand la baza un act administrativ, care ulterior efectuarii inspectiei fiscale a fost anulat de instanta judecatoreasca printr-o decizie irevocabila |
|  |
1 |
|
  | dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
4 |
|
   | dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei impotriva celor doua acte administrative fiscale, în condiţiile în care societatea nu a respectat termenul legal de exercitare a căii administrative de atac |
|  |
1 |
|
  | dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond, în vederea constatării existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale infracţiunii de evaziune fiscală |
| |
1 |
|
   | dacă .X. datorează tva şi impozit pe profit, în condiţiile în care contestatara nu aduce niciun fel de argumente menite să combată constatările organului de control |
|  |
1 |
|
  | debite pentru care instanta penala s-a pronuntat pe latura civila, prin decizie penala definitiva, in sensul recuperarii in cursul urmarii penale a prejudiciului |
| |
3 |
|
|  |
12 |
|
  | desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
   | desfiintarea deciziei de impunere - neindeplinirea procedurii pentru inspectia fiscala |
|  |
82 |
|
  | desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
3 |
|
   | emiterea eronata a titlului de creanta |
|  |
1 |
|
  | fara materii |
| |
1 |
|
   | impozite si taxe locale - competenta de solutionare |
|  |
1 |
|
  | inreruperea termenului de prescriptie |
| |
3 |
|
   | instanta de judecata s-a pronuntat pe latura civila prin decizie definitiva |
|  |
9 |
|
  | nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
3 |
|
   | nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederile art.98 alin.(3) si art.104 alin.(1), alin.(4) si alin.(5) din OG 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare |
|  |
1 |
|
  | nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederilor art.87 coroborate cu prevederile art.43 alin.(2) lit.e) din OG nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv decizia de impunere nu cuprinde motivele de fapt care au stat la baza emiterii acesteia |
| |
13 |
|
|  |
2 |
|
  | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
30 |
|
   | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
|  |
7 |
|
  | renuntare la contestatie |
| |
16 |
|
   | respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
|  |
1 |
|
  | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
4 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
1 |
|
  | soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care Garda Financiară a sesizat organele de urmărire şi cercetare penală cu privire la aspectele constatate, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale săvârşirii infracţiunilor prevăzute de art.9 lit.c) din Legea nr.241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale |
| |
1 |
|
   | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
|  |
2 |
|
  | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
12 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
|  |
88 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
140 |
|
 | TVA |
| |
1 |
|
|  |
1020 |
 | DGRFP Ploiesti |
| |