|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
  | instanta de judecata s-a pronuntat pe latura civila prin decizie definitiva |
| |
9 |
|
   | nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
|  |
3 |
|
  | nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederile art.98 alin.(3) si art.104 alin.(1), alin.(4) si alin.(5) din OG 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare |
| |
1 |
|
   | nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederilor art.87 coroborate cu prevederile art.43 alin.(2) lit.e) din OG nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv decizia de impunere nu cuprinde motivele de fapt care au stat la baza emiterii acesteia |
|  |
13 |
|
  | prescriptie |
| |
2 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
30 |
|
  | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
7 |
|
|  |
16 |
|
  | respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
1 |
|
   | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
|  |
4 |
|
  | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
   | soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care Garda Financiară a sesizat organele de urmărire şi cercetare penală cu privire la aspectele constatate, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale săvârşirii infracţiunilor prevăzute de art.9 lit.c) din Legea nr.241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale |
|  |
1 |
|
  | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
2 |
|
   | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
|  |
12 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
88 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
|  |
1 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
140 |
|
|  |
1 |
|
 | (Not Categorized) |
| |
1020 |
|  |
3787 |
 | DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
|  |
225 |
 | Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8811 |
  | Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
|  |
1038 |
|
 | Accesorii |
| |
209 |
|
|  |
88 |
|
 | Alte Categorii |
| |
7 |
|
  | Colectarea creantelor bugetare  |
|  |
151 |
|
 | Contributii sociale |
| |
556 |
|
|  |
27 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
|  |
223 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
3 |
|
   | aferent platilor compensatorii |
|  |
1 |
|
  | aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
   | atat in timpul inspectiei fiscale cat si prin cercetarea la fata locului nu au fost identificate probe care sa ateste acordarea mesei calde salariatilor |
|  |
1 |
|
  | contributii aferente primelor de natura salariala |
| |
1 |
|
   | daca aferent permiselor de calatorie acordate salariatilor pentru membrii de familie ai acestora si pensionarilor fosti salariati CFR societatea avea obligatia sa retina impozit la sursa. |
|  |
1 |
|
  | daca contravaloarea mesei calde acordate salariatilor proprii reprezinta avantaje de natura salariala sau venit neimpozabil, in conditiile in care, activitatea desfaurata nu se incadreaza in specificul activitatilor prevazute de legislatia aplicabila |
| |
1 |
|
   | daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent anului 2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
|  |
2 |
|
  | daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
   | daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
|  |
1 |
|
  | daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit, in conditiile in care argumentele invocate de contestatar, raportate la retinerile din raportul de verificare fiscala conduc la o alta solutie de fapt decat cea stabilita de organele de verificare fiscala. |
| |
1 |
|
   | dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat sumele acordate de societate colaboratorilor săi cu titlul de “Director” în categoria veniturilor din premii, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu se poate stabili că acestea întrunesc elementele definitorii ale veniturilor din premii astfel cum sunt acestea prevăzute în legea fiscală |
|  |
1 |
|
  | daca obligatia calcularii, retinerii si virarii impozitului aferent veniturilor din activitati agricole revine societatii contestatoare, in conditiile in care in conformitate cu actele normative in materie aceasta revine unitatilor specailizate pentru colectare, precesare sau alte unitati |
| |