| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| calculate in conditiile depunerii declaratiilor rectificative iar societatea nu avea in fisa de platitor sume achitate in plus |
| |
1 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
33 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| cuantumul accesoriilor datorate având în vedere că debitul principal a fost modificat ca urmare a desfiinţării parţiale |
| |
1 |
|
| daca accesoriile sunt datorate in conditiile in care documentul prin care s-a individualizat debitul reprezentand TVA a fost desfiintat |
| |
1 |
|
| daca accesoriile sunt datorate in conditiile in care obligatia principala care le-a generat a fost achitata integral si la termen |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care obligatia principala care a generat accesoriile contestate a fost stabilita in baza unor constatari care fac obiectul cercetarilor penale aflate in curs de derulare |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează accesorii în condiţiile în care pentru obligaţiile fiscale datorate a încheiat contracte de cesiune privind drepturi de rambursare a taxei pe valoarea adăugată, contracte care au fost notificate organului fiscal anterior emiterii deciziilor de rambursare a taxei pe valoarea adăugată |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează accesoriile în condiţiile în care nu aduce argumente de natură să infirme calculul accesoriilor efectuat de organele fiscale care au emis actul administrativ fiscal atacat |
| |
2 |
|
| debit neachitat la termen |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA pt. care s-a respins contestaţia |
| |
1 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| penalitati pentru nedepunerea/depunerea cu intarziere a declaratiei de impozite si taxe |
| |
29 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| sume platite in contul unic |
| |
12 |
|
| |
3 |
|
| Alte Categorii |
| |
69 |
|
| |
22 |
|
| Datorie vamala |
| |
8 |
|
| |
164 |
|
| Impozit pe profit |
| |
76 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
179 |
|
| |
269 |
|
| TVA |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
222 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| daca pentru livrarile de cocs de petrol sulfuros efectuate, contestatoarea datoreaza accize in conditiile in care cocsul de petrol sulfuros, incadrat la codul NC 27131100 este un produs neaccizabil, iar organele de control nu au constatat utilizarea acestui produs in scopurile expres prevazute de lege pentru care se datoreaza accize |
| |
1 |
|
| estimarea bazei de calcul pentru accize |
| |
100 |
|
| Alte Categorii |
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| Contributii sociale |
| |