| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| nulitatea absolută a actelor administrativ fiscale |
| |
1 |
|
| nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederilor art.87 coroborate cu prevederile art.43 alin.(2) lit.e) din OG nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv decizia de impunere nu cuprinde motivele de fapt care au stat la baza emiterii acesteia |
| |
1 |
|
| prescriptia obligatiilor stabilite de oif |
| |
8 |
|
| prescriptie |
| |
1 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
2 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
1 |
|
| reverificarea pe aceeasi perioada si aceeasi taxa |
| |
8 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
14 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
269 |
|
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
15 |
|
| Accesorii |
| |
4 |
|
| |
10 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală au reîntregit în mod legal profitul impozabil cu venituri din dobânzi aferente unor împrumuturi acordate unor persoane juridice române afiliate |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia să înregistreze ca venituri sumele neachitate furnizorilor prescrişi pe o perioada mai mare de trei ani, în condiţiile în care societatea nu aduce argumente care să contrazică constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează acestă sumă în condiţiile în care prin contestaţia formulată aceasta nu aduce nicio motivaţie în susţinerea acestui cap de cerere |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor ce nu au corespondent in venituri |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu amortizarea |
| |
2 |
|
| deductibilitatea la calculul impozitului pe profit a cheltuielilor înregistrate în contabilitate, care nu au la bază un document justificativ, potrivit legii |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| obligatia platii impozitului pe profit aferent veniturilor inscrise in facturi fiscale dar neinregistrate in evidenta contabila si nedeclarate |
| |
1 |
|
| Impozit pe venit |
| |
12 |
|
| |
12 |
|
| TVA |
| |
1459 |
| |
1525 |
| IALOMITA |
| |
1212 |
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |