| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
14 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
269 |
|
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| aferent contractelor de leasing extern fara sa se analizeze daca este prescrisa |
| |
1 |
|
| aferent vanzarilor cu amanuntul in conditiile in care nu au fost inregistrate toate rapoartele fiscale de inchidere zilnica ale aparatelor de marcat electronice fiscale |
| |
1 |
|
| aferente conventiei de evitare a dublei impuneri, in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit datorat |
| |
1 |
|
| aferente impozitului pe veniturile nerezidentilor nedeclarat si nevirat corect pe luna curenta ca urmare a regularizarilor efectuate de societatea contestatoare prin incalcarea prevederilor legale in vigoare referitoare la corectarea erorilor privind declararea si virarea impozitelor, prin diminuarea diferentei de impozit declarat si virat suplimentar in lunile anterioare |
| |
3 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care nu s-a analizat natura veniturilor platite la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care pentru venituri de natura comisioanelor |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri incheiata de Romania cu Germania in ceea ce priveste veniturile de natura salariala realizate de persoane fizice romane pe teritoriul german |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condiţiile în care societatea nu a reţinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condițiile în care societatea nu a reșinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea depune în susţinerea contestaţiei traducerea legalizată a certificatelor de rezidenţă fiscală valabile pentru perioada în care au fost efectuate plăţile la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea societatea nu a dovedit cu documente că sunt îndeplinite cerinţele pentru recunoaşterea rezidenţei persoanelor juridice în perioada derulării plăţilor la extern |
| |
3 |
|
| capitalizarea dobanzilor cuvenite unui nerezident |
| |
1 |
|
| daca este investită să se pronunţe asupra legalităţii încadrarii plătilor la extern în categoria redevenţelor potrivit Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiată în condiţiile în care prin raportul de inspecţie fiscală organele de inspecţie fiscală nu au analizat, pe bază de documente, natura plăţilor la extern, precum si in conditiile in care societatea contestatoare prezinta documente care nu au fost analizate in timpul inspectiei fiscale |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au impozitat la sursă „serviciile artistice” prestate de x, respectiv „sponsorizările” realizate de y, în sarcina societatii, în condiţiile în care din instrumentarea cauzei nu se poate stabili încadrarea sumelor plătite la extern într-o categorie pentru care se prevede obligativitatea reţinerii la sursă a impozitului pe venit |
| |
1 |
|
| daca in situatia instrainarii actiunilor detinute de o societate concomitent cu cesiunea creantelor pe care creditorul actionar le detinea la debitorul cedat se poate considera ca au fost achitate obligatiile debitorului catre creditor si daca impozitul pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti este legal stabilit in sarcina contestatoarei in conditiile in care nu s-a constatat ca aceasta a platit datoriile catre creditorii nerezidenti. |
| |
1 |
|
| daca pentru plăţile la extern efectuate pe perioada verificata către persoane juridice nerezidente, contestatoarei îi sunt aplicabile prevederile convenţiilor de evitare a dublei impuneri in condiţiile in care nu au fost prezentate certificatele de rezidenţă fiscală ale beneficiarilor de venituri din aceste state din care să rezulte rezidenţa fiscală a beneficiarilor de venit in perioada in care s-au realizat veniturile. |
| |
2 |
|
| daca se datoreaza impozit pe venitul nerezidentilor in conditiile in care serviciul a fost prestat in alta tara |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti persoane juridice si impozit pe veniturile din dobanzi obtinute in Romania de persoane nerezidente, in condiţiile in care suma a fost calculata pentru partea ce excede pretului de piata in cazul platilor de dobanda care nu mai intra sub incidenta scutirilor sau reducerilor de impozit prevazute in conventiile de evitare a dublei impuneri si este impozabilă potrivit legislatiei romanesti. |
| |
3 |
|
| dacă este investită se poate pronunţa asupra legalităţii stabilirii acestui impozit pe veniturile persoanelor nerezidente aferent dobânzilor plătite nerezidenţilor |
| |
1 |
|
| dacă în condiţiile aplicării Convenţiei de evitare a dublei impuneri ratificată prin Legea nr.29/2002, calificarea naturii plăţilor la extern se face în raport de prevederile Codului fiscal sau de Convenţiei de evitare a dublei impuneri |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au procedat la recalcularea impozitului pe veniturile obţinute din România, de nerezidenţii |
| |
3 |
|
| dacă în raport de data începerii inspecţiei fiscale, impozitul a fost stabilit de organele de inspecţie fiscală în afara termenului de prescripţie |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspectie fiscală au procedat legal la impozitarea cu 3% a platilor efectuate de societate catre X, in conditiile in care suma pentru dreptul de folosinţa a respectivului program informatic nu reprezintă redeventa, iar prin raportul de inspectie fiscala ce a stat baza emiterii deciziei de impunere nu s-a analizat dacă persoana juridica nerezidenta exercită activitate de afaceri în Romania printr-un sediu permanent |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală pot să nu ia în considerare un certificat de rezidenţă fiscală eliberat de o autoritate fiscală cu care Guvernul României are încheiată convenţie de evitare a dublei impuneri pe venituri şi capital pe motiv că au dubii în legătură cu rezidenţa fiscală a persoanei beneficiare de venit din România, fără ca în prealabil să iniţieze prin direcţia de specialitate din cadrul autorităţii fiscale din România un schimb de informaţii cu autoritatea fiscală emitentă a certificatului de rezidenţă fiscală |
| |
1 |
|
| dacă pentru plăţile la extern derulate în perioada controlată contestatoarei îi sunt aplicabile prevederile convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de Romania cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit în condiţiile în care ulterior înregistrării contestaţiei societatea deţine în traducere legalizată documente care atestă rezidenţa fiscală pentru beneficiari de venit. |
| |
1 |
|
| dacă pentru plăţile la extern efectuate în perioada X societăţii îi pot fi aplicate prevederile convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu XYZ în condiţiile în care societatea nu a reţinut, nu a constituit si nu a virat la bugetul de stat impozit pe venitul nerezidenţilor în cotele prevăzute în convenţii |
| |