| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| obligatia platii TVA inscrisa in factura de stornare care a determinat diminuarea tva colectata |
| |
1 |
|
| obligaţia colectării TVA pentru prestările de servicii efectuate în legătură cu livrarea de bunuri mobile şi încorporarea acestora într-un bun imobil astfel încât bunurile mobile devin bunuri imobile prin destinaţia lor, operaţiuni pentru care locul prestării de servicii se consideră a fi în Romania |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a colecta TVA, în condiţiile în care prin contestaţia formulată societatea nu aduce argumente de fapt şi drept, care să combată şi să înlăture constările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| prezentare documentelor justificative pentru aplicarea scutirii de tva cu drept de deducere pentru livrari intracomunitare in termen de 90 de zile de la data emiterii facturii |
| |
1 |
|
| Rambursarea taxei catre persoane impozabile neinregistrate in scopuri de TVA in Romania si rambursarea TVA de catre alte state membre catre persoane impozabile stabilite în Romania |
| |
4 |
|
| rambursarea TVA pentru persoane impozabile care nu au realizat operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| scutire de tva in cazul livrarilor intracomunitare pentru care nu sunt prezentate documente prevazute de normele legale |
| |
3 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA - modul de calcul |
| |
1 |
|
| stabilirea cuantumului TVA de plata ca urmare a prezentarii unor documente la contestatie, neavute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
4 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| TVA aferenta discount-urilor comerciale acordate clientului sau |
| |
1 |
|
| TVA aferenta exporturilor si livrarilor intracomunitare |
| |
1 |
|
| tva aferenta unor facturi prezentate in copie xerox |
| |
1 |
|
| tva colectata suplimentar ca urmare a estimarii veniturilor |
| |
1 |
|
| TVA colectată aferentă livrărilor intracomunitare în condiţiile în care societatea nu justifică cu documente scutirea de TVA |
| |
1 |
|
| tva deductibila aferenta achizitiei, intretinerii, functionarii si reparatiei unor autoturisme |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta unor facturi fiscale de achizitie de in conditiile in care societatea nu prezinta documente din care sa rezulte ca acestea sunt aferente operatiunilor taxabile ale societatii |
| |
1 |
|
| TVA nedeductibilă aferentă facturilor emise de un contribuabil inactiv |
| |
2 |
|
| TVA stabilită suplimentar de plată, în condiţiile în care societatea nu aduce nici un argument în susţinere |
| |
2 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
3 |
|
| aferent platilor compensatorii |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| atat in timpul inspectiei fiscale cat si prin cercetarea la fata locului nu au fost identificate probe care sa ateste acordarea mesei calde salariatilor |
| |
1 |
|
| contributii aferente primelor de natura salariala |
| |
1 |
|
| daca aferent permiselor de calatorie acordate salariatilor pentru membrii de familie ai acestora si pensionarilor fosti salariati CFR societatea avea obligatia sa retina impozit la sursa. |
| |
1 |
|
| daca contravaloarea mesei calde acordate salariatilor proprii reprezinta avantaje de natura salariala sau venit neimpozabil, in conditiile in care, activitatea desfaurata nu se incadreaza in specificul activitatilor prevazute de legislatia aplicabila |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent anului 2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
2 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit, in conditiile in care argumentele invocate de contestatar, raportate la retinerile din raportul de verificare fiscala conduc la o alta solutie de fapt decat cea stabilita de organele de verificare fiscala. |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat sumele acordate de societate colaboratorilor săi cu titlul de “Director” în categoria veniturilor din premii, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu se poate stabili că acestea întrunesc elementele definitorii ale veniturilor din premii astfel cum sunt acestea prevăzute în legea fiscală |
| |