|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
69 |
|
 | Contributii sociale |
| |
22 |
|
|  |
8 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
164 |
|
|  |
76 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
1 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
179 |
|
 | Procedura |
| |
269 |
|
|  |
3787 |
 | DGRFP Timisoara |
| |
415 |
|
|  |
14 |
|
 | Accize |
| |
872 |
|
|  |
1 |
|
 | Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
|  |
99 |
|
 | Datorie vamala |
| |
41 |
|
   | accesorii aferente datoriei vamale |
|  |
1 |
|
  | calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
   | calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate  |
|  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG44/04
LG343/06 |  |
 |  |  | Alte organe | OG92/03A43
OG92/03A44
OG92/03A119
OG92/03A120 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92/03 |  |
3 |
|
   | controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
|  |
1 |
|
  | cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
   | dacă societatea contestatoare datorează obligaţiile fiscale stabilite în sarcina sa în condiţiile în care acestea au fost comunicate după un termen de 3 ani de la data încheierii regimului vamal suspensiv fără ca organele de inspecţie să precizeze existenţa sau inexistenţa cazurilor de suspendare sau întrerupere a cursului prescripţiei |
|  |
1 |
|
  | dublu control in materie vamala |
| |
4 |
|
|  |
4 |
|
  | incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
   | incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
|  |
4 |
|
  | legalitatea stabilirii valorii în vamã pe baza facturilor puse la dispoztie de autoritatea vamalã din tara exportatorului în conditiile în care în urma solutionãrii dosarului penal nu a rezultat cã documentele prezentate de importator la momentul importului ar fi falsificate |
| |
2 |
|
   | obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
|  |
1 |
|
  | prescriptia dreptului organelor vamale de a efetua control vamal ulterior |
| |
18 |
|
   | retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
|  |
1 |
|
  | stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
   | stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
|  |
1 |
|
  | stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
2 |
|
|  |
1 |
|
  | valoarea marfii declarata de importator nu corespunde cu cea declarata de exportator |
| |
24 |
|
|  |
298 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
185 |
|
|  |
2 |
|
 | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
|  |
4 |
|
 | Redeventa miniera |
| |
1 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
704 |
|
 | TVA |
| |