| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă dreptul de stabilire de către organele de inspecţie fiscală a creanţelor fiscale era prescris la data începerii inspecţiei fiscale |
| |
13 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor |
| |
2 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor privind achiziţionarea mijloacelor fixe |
| |
6 |
|
| determinarea venitului net din cedarea folosintei bunurilor |
| |
2 |
|
| impozit pe veniturile din salarii şi asimilate salariilor şi contribuţii sociale |
| |
1 |
|
| impozitarea cu impozit pe salarii a avantajelor de natura salariala reprezentand contravalorea unei mese calde acordate zilnic salariatiilor, in conditiile in care societatea nu face dovada faptului ca locurile de munca in care isi desfasoara activitatea acestia impun acordarea unei alimentatii de protectie. |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din activitati desfasurate in baza contractelor civile |
| |
3 |
|
| impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare |
| |
1 |
|
| impunerea la norma de venit sau in sistem real |
| |
2 |
|
| impunerea veniturilor din investitii |
| |
5 |
|
| impunerea veniturilor realizate in strainatate de persoane fizice |
| |
6 |
|
| mod de calcul |
| |
1 |
|
| |
5 |
|
| stabilirea venitului net din activitati independente |
| |
13 |
|
| venit impozabil stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
| venituri din silvicultura |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
179 |
|
| |
269 |
|
| TVA |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
184 |
|
| Accesorii |
| |
10 |
|
| |
189 |
|
| Alte Categorii |
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| Contributii sociale |
| |
108 |
|
| |
16 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
5 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
4 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| daca obligatiile stabilite in sarcina societatii de organele de control vamal sunt prescrise in raport de momentul nasterii datoriei vamale pentru neincheierea regimului suspensiv in termenul acordat de autoritatea vamala |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta asupra legalitatii reverificarii declaratiilor vamale de import in conditiile in care din actele aflate la dosarul cauzei nu rezulta elementele noi, existente la data intocmirii actelor de control contestate prin care au fost anulate actele de control ulterior intocmite |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |