| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| aferente obligaţiilor fiscale corectate prin declaraţii rectificative |
| |
3 |
|
| aferente ratelor de esalonare neachitate in conditiile pierderii valabilitatii esalonarii la plata a obligatiilor fiscale |
| |
9 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
2 |
|
| aferente unor debite desfiintate |
| |
17 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
2 |
|
| aferente unui debit nedatorat |
| |
2 |
|
| baza de calcul a accesoriilor a fost desfiintata |
| |
8 |
|
| |
33 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| constatari contradictorii in cuprinsul actului de inspectie fiscala -imposibilitatea solutionarii pe fond a contestatiei |
| |
1 |
|
| cuantumul accesoriilor datorate având în vedere că debitul principal a fost modificat ca urmare a desfiinţării parţiale |
| |
1 |
|
| daca accesoriile aferente obligatiilor fiscale se calculeaza de la data scadentei debitului sau de la data inscrisa pe decizia de regularizarea situatiei care reprezinta in fapt data la care organul fiscal poate trece la executarea obligatiilor respective |
| |
1 |
|
| daca dupa data intrarii in vigoare a Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei organele fiscale mai puteau sa calculeze accesorii aferente creantelor bugetare nascute anterior deschiderii procedurii de reorganizare judiciara. |
| |
2 |
|
| dacă accesoriile aferente debitelor individualizate prin decizii de impunere, se calculează şi se datorează de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actelor prin care obligaţiile principale au fost individualizate |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
2 |
|
| dacă contribuabilul datorează accesorii în condiţiile în care debitul principal nu mai există. |
| |
1 |
|
| dacă urmare pierderii valabilităţii eşalonării la plată, pentru sumele rămase de plată din eşalonarea la plată acordată, se datorează penalitate de 10%, precum şi dobânzi şi penalităţi aferente obligaţiilor restante neachitate la scadenţă |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| debit neachitat la termen |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii accesoriilor in conditiile in care la stingerea obligatiilor nu s-a tinut cont de sumele achitate in plus |
| |
3 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii accesoriilor calculate ca urmare a stingerii obligaţiilor declarate în ordinea vechimii |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
19 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al accesoriilor in conditiile in care contestatia impotriva deciziei de impunere prin care s-a individualizat suma de plata reprezentand TVA aferenta acestor accesorii a fost respinsa ca neintemeiata - noua |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
1 |
|
| obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care din documentele aflate la dosar nu se poate stabili modalitatea de stingere a obligaţiilor datorate din plăţile efectuate de societate |
| |
1 |
|
| organul de solutionare nu poate face stingerea obligatiilor datorate de societate |
| |
3 |
|
| organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
| |
1 |
|
| organul de soluţionare nu poate reface stingerile operate în evidenţa fiscală |
| |
1 |
|
| pierderea eşalonării la plată |
| |
17 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A206L1lc)ld)
OG92R/03A213L4
OPANAF450/13PT11.1la)
OPANAF450/13PT11.1lb) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG95/06A257
LG95/06A257L2
OG92R/03A206L1lc)ld)
OG92R/03A213L4
OPANAF450/13PT11.1la)
OPANAF450/13PT11.1lb) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1
OG92R/03A216L1
LG95/06A211
OPANAF450/13PT11.1la) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A11L1^2
LG571/03A21L4lr)
LG571/03A153
LG571/03A145
LG571/03A146 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A153
LG571/03A153L9lc)
LG571/03A11L1^2
LG571/03A11
OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A134^1
LG571/03A134^2
LG571/03A145
LG571/03A146
LG571/03A155L5
LG571/03A160L3
LG571/03A160L2
LG82R/91A6
LG31R/90
LG85/06 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A134L1
LG571/03A134L2
LG571/03A134^1L1
LG571/03A145L1
LG571/03A156^2L1
LG571/03A156^2L2
OG92R/03A109
OG92R/03A110L3
OG92R/03A205L1L2
OG92R/03A205L1L3L4
OG92R/03A217L1
OG92R/03A216L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A132L1la)
LG571/03A137L1la)
LG571/03A140L1
LG571/03A143L2la)
OMFP2222/06A10L1la)
OMFP2222/06A10L1lb)
OMFP2222/06A10L1lc) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A24L1
LG571/03A24L11
LG571/03A138L1la)
LG571/03A146
LG571/03A148
LG571/03A149L4
LG571/03A149L5
LG571/03A153
HG44/04PT48
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120^1L1
OG92R/03A216 | |
| | | Alte organe | OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1
OG92R/03A216L1
OPANAF 2906/14PT11.1la) | |