|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
17 |
|
  | aferente unor debite neachitate in termen |
| |
2 |
|
   | aferente unui debit nedatorat |
|  |
2 |
|
  | baza de calcul a accesoriilor a fost desfiintata |
| |
8 |
|
|  |
33 |
|
  | conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
   | constatari contradictorii in cuprinsul actului de inspectie fiscala -imposibilitatea solutionarii pe fond a contestatiei |
|  |
1 |
|
  | cuantumul accesoriilor datorate având în vedere că debitul principal a fost modificat ca urmare a desfiinţării parţiale |
| |
1 |
|
   | daca accesoriile aferente obligatiilor fiscale se calculeaza de la data scadentei debitului sau de la data inscrisa pe decizia de regularizarea situatiei care reprezinta in fapt data la care organul fiscal poate trece la executarea obligatiilor respective |
|  |
1 |
|
  | daca dupa data intrarii in vigoare a Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei organele fiscale mai puteau sa calculeze accesorii aferente creantelor bugetare nascute anterior deschiderii procedurii de reorganizare judiciara. |
| |
2 |
|
   | dacă accesoriile aferente debitelor individualizate prin decizii de impunere, se calculează şi se datorează de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actelor prin care obligaţiile principale au fost individualizate |
|  |
1 |
|
  | dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
2 |
|
   | dacă contribuabilul datorează accesorii în condiţiile în care debitul principal nu mai există. |
|  |
1 |
|
  | dacă urmare pierderii valabilităţii eşalonării la plată, pentru sumele rămase de plată din eşalonarea la plată acordată, se datorează penalitate de 10%, precum şi dobânzi şi penalităţi aferente obligaţiilor restante neachitate la scadenţă |
| |
1 |
|
   | data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
|  |
1 |
|
  | debit neachitat la termen |
| |
1 |
|
   | legalitatea calcularii accesoriilor in conditiile in care la stingerea obligatiilor nu s-a tinut cont de sumele achitate in plus |
|  |
3 |
|
  | legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
   | legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
|  |
1 |
|
  | legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
   | legalitatea stabilirii accesoriilor calculate ca urmare a stingerii obligaţiilor declarate în ordinea vechimii |
|  |
1 |
|
  | majorări de întârziere aferente TVA |
| |
19 |
|
   | mod de determinare a bazei de calcul |
|  |
1 |
|
  | modul de calcul al accesoriilor in conditiile in care contestatia impotriva deciziei de impunere prin care s-a individualizat suma de plata reprezentand TVA aferenta acestor accesorii a fost respinsa ca neintemeiata - noua |
| |
1 |
|
|  |
1 |
|
  | nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
1 |
|
   | obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care din documentele aflate la dosar nu se poate stabili modalitatea de stingere a obligaţiilor datorate din plăţile efectuate de societate |
|  |
1 |
|
  | organul de solutionare nu poate face stingerea obligatiilor datorate de societate |
| |
3 |
|
   | organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
|  |
1 |
|
  | organul de soluţionare nu poate reface stingerile operate în evidenţa fiscală |
| |
1 |
|
   | pierderea eşalonării la plată |
|  |
17 |
|
  | principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
14 |
|
|  |
872 |
|
 | Alte Categorii |
| |
1 |
|
  | Colectarea creantelor bugetare  |
|  |
230 |
|
 | Contributii sociale |
| |
99 |
|
|  |
24 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
1 |
|
   | aferent diferentelor intre suma constituita si evidentiata in contabilitate cu acest titlu si cea declarata si evidentiata in fisa pe platitor |
|  |
2 |
|
  | dacă societatea datorează impozit pe veniturile din dividende aferente sumelor ridicate de asociaţi din caseria societăţii fără ca aceştia să facă dovada utilizării în scopul desfăşurării activităţii economice a societăţii |
| |
4 |
|
   | datorarea impozitului pe veniturile di dividende in conditiile in care contestatara nu face dovada utilizarii sumelor ridicate de asociatul unic pentru desfasurarea activitatii societatii |
|  |
1 |
|
  | dividende calculate pentru veniturile estimate ca neînregistrate în evidenţele contabile |
| |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21
LG571/03A155
LG571/03A146 |  |
7 |
|
  | impozit pe dividende aferent sumelor ridicate din casierie de catre asociatul si administratorul societatii care nu au fost utilizate pentru desfasurarea activitatii societatii |
| |
1 |
|
   | legalitatea stabilirii de catre organele de inspectie fiscala a impozitului pe veniturile din dividende in conditiile in care contestatara nu a declarat acest impozit |
|  |
8 |
|
  | modul de calcul al impozitului pe dividende |
| |