| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| baza de calcul a accesoriilor a fost desfiintata |
| |
8 |
|
| |
33 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| constatari contradictorii in cuprinsul actului de inspectie fiscala -imposibilitatea solutionarii pe fond a contestatiei |
| |
1 |
|
| cuantumul accesoriilor datorate având în vedere că debitul principal a fost modificat ca urmare a desfiinţării parţiale |
| |
1 |
|
| daca accesoriile aferente obligatiilor fiscale se calculeaza de la data scadentei debitului sau de la data inscrisa pe decizia de regularizarea situatiei care reprezinta in fapt data la care organul fiscal poate trece la executarea obligatiilor respective |
| |
1 |
|
| daca dupa data intrarii in vigoare a Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei organele fiscale mai puteau sa calculeze accesorii aferente creantelor bugetare nascute anterior deschiderii procedurii de reorganizare judiciara. |
| |
2 |
|
| dacă accesoriile aferente debitelor individualizate prin decizii de impunere, se calculează şi se datorează de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actelor prin care obligaţiile principale au fost individualizate |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
2 |
|
| dacă contribuabilul datorează accesorii în condiţiile în care debitul principal nu mai există. |
| |
1 |
|
| dacă urmare pierderii valabilităţii eşalonării la plată, pentru sumele rămase de plată din eşalonarea la plată acordată, se datorează penalitate de 10%, precum şi dobânzi şi penalităţi aferente obligaţiilor restante neachitate la scadenţă |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| debit neachitat la termen |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii accesoriilor in conditiile in care la stingerea obligatiilor nu s-a tinut cont de sumele achitate in plus |
| |
3 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii accesoriilor calculate ca urmare a stingerii obligaţiilor declarate în ordinea vechimii |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
19 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al accesoriilor in conditiile in care contestatia impotriva deciziei de impunere prin care s-a individualizat suma de plata reprezentand TVA aferenta acestor accesorii a fost respinsa ca neintemeiata - noua |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
1 |
|
| obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care din documentele aflate la dosar nu se poate stabili modalitatea de stingere a obligaţiilor datorate din plăţile efectuate de societate |
| |
1 |
|
| organul de solutionare nu poate face stingerea obligatiilor datorate de societate |
| |
3 |
|
| organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
| |
1 |
|
| organul de soluţionare nu poate reface stingerile operate în evidenţa fiscală |
| |
1 |
|
| pierderea eşalonării la plată |
| |
17 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
14 |
|
| |
872 |
|
| Alte Categorii |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
24 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
298 |
|
| |
185 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A6
LG207/15A7
LG207/15A72L1
LG207/15A72L2
LG207/15A113
LG207/15A131
LG207/15A118L3
LG207/15A268L1
LG207/15A272
LG207/15A279
LG207/15A279L3
LG207/15A279L4
LG571/03A48
LG571/03A296^22
HG44/04PT37
HG44/04PT38
HG44/04PT39
HG44/04PT40
HG44/04PT41
HG44/04PT44
OMFP1040/04
OMFP3389/11A1L1
OMFP3389/11A1L4
OPANAF3741/15PT5.3
OPANAF3741/15PT5.5
OPANAF3741/15PT11.4
OPANAF3741/15PT11.5 | |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
6 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
3 |
|
| dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de diurnă se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
16 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor aferente autoturismelor, în cazul persoanelor ce desfăşoară activităţi independente |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
| |